سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با بیان اینکه مربیان در خانه‌های شیشه‌ای نشسته‌اند و اگر سنگی به سمت هم بزنیم ممکن است به سمت خودمان برگردد گفت: ۷۰ درصد قرارداد بازیکنان پدیده پرداخت شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، علیرضا مرزبان پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و پدیده مشهد در هفته هجدهم لیگ بر‌تر فوتبال اظهار داشت: در دوره‌ای که لیگ بر‌تر تعطیل بود و تیم‌ها مشغول آماده سازی خود بودند، به دلیل برخی برنامه‌های جانبی درگیر بودیم و نتوانستیم از فرصت این دوره مناسب استفاده کنیم و ۲ اردوی آماده سازی که مد نظر ما بود انجام نشد.

وی افزود: امروز بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم صبا را کنترل کنیم و با استفاده از عمق به حریف فشار وارد کنیم و بازی سازی ما نسبت به قبل بهتر بود البته باید به خاطر داشته باشیم که بازی دوستانه‌ای در این مدت نداشتیم و از این نظر با مشکل مواجه بودیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: صبا دارای بازیکنانی باتجربه و با سابقه در لیگ بر‌تر است و تیمی با شخصیت است که ساختار خوبی در لیگ بر‌تر پیدا کرده است و شرایط آن‌ها با تیم ما که برای نخستین بار در لیگ بر‌تر حضور یافته تفاوت زیادی دارد.

مرزبان بیان کرد: مجموعه پدیده به تعهداتش در قبال باشگاه عمل کرده است و تاکنون بیش از ۷۰ درصد قراردادهای بازیکنان پرداخت شده و مشکلی در این زمینه نداشته‌ایم.

وی با اشاره به جدایی رضا عنایتی از پدیده مشهد عنوان کرد: باید با داشته‌هایمان کنار بیاییم و خوشبختانه بازیکنانی جذب کرده‌ایم بازیکنان باکیفیتی هستند و می‌توانند به تیم کمک کنند و امروز به لطف بازی خوب همین بازیکنان جدید توانستیم یک امتیاز کسب کنیم.

سرمربی پدیده مشهد درباره انتقاد برخی مربیان از عملکرد کارلوس کی‌روش خاطرنشان کرد: با انتقاد مربیان از هم و تقابل آن‌ها موافق نیستم و عقیده دارم مربیان در خانه‌های شیشه‌ای نشسته‌اند و اگر سنگی به سمت هم بزنیم ممکن است به سمت خودمان برگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.