سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: صادقیان باید بداند در پرسپولیس بازی می‌کند و مصدومیت‌های پیاپی او نباید سبب حساسیت تماشاگران شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حمید درخشان عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت:  با توجه به تعطیلی‌هایی که داشتیم، شروع لیگ برای همه تیم‌ها سخت می‌شود، زیرا پیش‌بینی‌های ما روی تعطیلات لیگ بود و بر روی آن برنامه‌ریزی کرده بودیم و فکر می‌کردیم که تیم ملی به فینال می‌رود و در تاریخ مشخص شده از قبل، بازی‌ها شروع می‌شود.

وی افزود: اما این اتفاقات رخ نداد و برنامه‌های ما به هم خورد، با این حال تلاش می‌کنیم فردا یک بازی خوب انجام دهیم.

سرمربی تیم پرسپولیس تهران درباره ذوب‌آهن بیان کرد: ما فردا باید بتوانیم مقابل تیم خوبی مثل ذوب‌آهن که از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است، تفکرات تیمی خود را در زمین پیاده کنیم. اگرچه از شرایط بازی دور هستیم و شادابی زیادی نداریم، امیدوار هستم که دست پر از زمین خارج شویم.

وی تصریح کرد: ما برنامه‌ریزی خود را روی تعطیلات لیگ انجام داده بودیم و مقدار زیادی از دوران تعطیلی را معطوف به بدنسازی کردم و قصد داشتیم که سایر تمرینات خود را در ادامه تعطیلات انجام دهیم اما امیدوار هستم که فردا بتوانیم ۵۰ تا ۶۰ درصد از آماده‌سازی خود در تعطیلات را پیاده کنیم.

درخشان درباره بازیکنان مصدوم تیمش برای دیدار مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی تدارکاتی ما در دوبی، سبب مصدومیت علیرضا نورمحمدی شد و پیام صادقیان را نیز دیروز به دلیل مصدومیت از دست دادیم و جعفرپور نیز در بازی با شهرداری مصدوم شد اما سایر بازیکنان در شرایط خوبی هستند.

وی درباره اینکه صادقیان در اینستاگرامش اعلام کرده که تماشاگران مصدومیت او را عمدی می‌دانند، تصریح کرد: صادقیان باید بداند در پرسپولیس است و باید برای این تیم بازی کند و هرچقدر که مصدوم شود و بازی نکند، باعث می‌شود که هواداران نسبت به او حساس شوند و اگر این وضعیت خود را بهبود نبخشد، سبب ناراحتی تماشاگران می‌شود.

سرمربی پرسپولیس درباره نقل و انتقالات تیمش در نیم‌فصل مسابقات گفت: شما به شرایط پرسپولیس واقف هستید زیرا درست در زمان نقل و انتقالات مشکلات بزرگی برای این تیم به وجود آمد و با توجه به مشکلاتی که برای آقای سیاسی به وجود آمد، بهترین زمان در نقل و انتقالات را از دست دادیم و تا زمانیکه وزارت ورزش و جوانان به دنبال بررسی‌ها برآمد، چند روز طول کشید تا ما شرایط خود را در نقل و انتقالات پیدا کنیم.

وی گفت: در نهایت بابک حاتمی، علی‌پور و یک بازیکن خارجی را جذب کردیم و خوشحال هستم که این بازیکنان اضافه شده‌اند و امیدوار هستم که این بازیکنان بتوانند به تیم ما کمک کنند.

درخشان تصریح کرد: انتظارات از تیم پرسپولیس زیاد است ولی بضاعت ما همین بوده و با مشکلات خود تلاش کردیم که انتظارات هواداران را برآورده کنیم. آی تی سی گابریل، بازیکن خارجی ما هنوز صادر نشده و کارت بازی علی‌پور نیز ۲ روز پیش صادر شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.