سرمربی فولاد خوزستان با ابراز رضایت از خرید این تیم در تعطیلات نیم فصل گفت: فولاد برای حضور قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیایی تقویت شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، دراگان اسکوچیچ بعد از ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان با راه آهن تهران به اردوی ۱۰ روزه فولاد در دبی اشاره و اظهار داشت: قرار بود در اسپانیا اردو برگزار کنیم که متاسفانه فراهم نشد و به دبی رفتیم در این اردو هم برای رسیدن به آمادگی جهت مسابقات آسیایی حریفان تدارکاتی را انتخاب کردیم.

وی با بیان اینکه بی‌صبرانه منتظر آغاز لیگ هستم، گفت: رویارویی با تیم‌های بحران زده دشوار است و ما با تمام توان در برابر راه آهن ظاهر می‌شویم و با احتیاط در این بازی می‌خواهیم ۳ امتیاز را کسب و در جمع مدعیان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره وضعیت تیم فولاد خوزستان در بازی فردا عنوان کرد: لئوناردو مساریچ و امید خالدی در بازی فردا محروم هستند و عده‌ای از بازیکنان ما مشکل سربازی مانع از بازی آن‌ها می‌شود و محرومی نداریم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم درباره خریدهای نیم فصل فولاد خوزستان بیان کرد: اضافه شدن ۳ بازیکن در ۳ پست برای تیم ما خوب بود ولی برای بازی‌های آسیایی باید تیم را تقویت کنیم تا نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

اسکوچیچ درباره گروه فولاد در بازی‌های آسیایی افزود: همه گروه‌ها سخت هستند و حضور تیم الهلال در تیم ما در صعود به مرحله بعد کار را دشوار می‌کند اما من در عربستان هم مربی‌گری کرده‌ام و امیدوارم در مسابقات آسیایی امسال بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

وی درباره وضعیت آب و هوای اهواز اظهار داشت: امیدوارم گرد وخاکی که امروز دراهواز مشاهده می‌شود فردا به پایان برسد تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت خوب تماشگران خوزستانی نتیجه مطلوب را از راه آهن بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.