سرمربی تیم راه آهن گفت: همه تیم‌های لیگ بر‌تر از نظر جسمی و تاکتیکی از تیم راه آهن جلو هستند هرچند ما هم تمرینات را به صورت حرفه‌ای آغاز کردیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی لطیفی بعد از ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی فولاد با رآه آهن تهران اظهار داشت: شرایط تیم راه آهن در تعطیلات نیم فصل تعریفی ندارد و اگر صادقانه بررسی کنیم تیم ما فقیر‌ترین تیم لیگ بر‌تر است.

وی افزود: تنها چیزی که می‌توانیم به عنوان نقاط قوت تیم عنوان کنیم فداکاری، گذشت، همدلی و دوستی بین بازیکنان است.

سرمربی تیم راه آهن تهران عنوان کرد: بازیکنانی مانند مهدی زارعی الگو هستند و علی رغم مشکلاتی که تیم داشت با راه آهن ماندند تا بتوانیم نتایج مطلوب و امتیازات از دسته رفته را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه راه آهن به دلیل مشکلات پیش آمده تمرینات را دیر آغاز کرد: گفت: همه تیم‌های لیگ بر‌تر از نظر جسمی و تاکتیکی از تیم راه آهن جلو هستند هرچند ما هم تمرینات را به صورت حرفه‌ای آغاز کردیم.

لطیفی با اشاره به اینکه سبک فکری حاکم بر تیم تهاجمی است، بیان کرد: هرچند شرایط ما به شرایط مدنظر نرسیده اما در بازی با فولاد به دنبال کسب هر ۳ امتیاز هستیم.

وی اظهار داشت: غلامی، آبشک، طالب لو و برزای از تیم جدا شدند و کمی شرایط ما از نظر بازیکن سخت شده اما به خداوند متعال و شهدا توکل کردیم و به اهواز آمدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.