سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: اتفاقاتی که در پدیده رخ داد باعث شد ما نتوانیم اردوهای خوبی برگزار کنیم اما از عملکرد بازیکنانم در دیدار مقابل صبا راضی هستم.
 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا مرزبان پس از تساوی بدون گل پدیده مقابل صبا در هفته هجدهیم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که در پدیده رخ داد نتوانستیم تمرینات و اردوهای خوبی را در تعطیلات برگزار کنیم اما از عملکرد بازیکنانم در این بازی راضی هستم و آنها توانستند نکاتی که به آنها گوشزد کرده بودیم را به خوبی در زمین پیاده کنند.

وی ادامه داد: پدیده به تعهدات خود عمل کرده و تاکنون ۷۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده است. ما بازی خوبی انجام دادیم اما هیچ کدام از ۲ تیم لیاقت برد در این بازی را نداشتند.

سرمربی پدیده در خصوص جدایی غلامرضا عنایتی یادآور شد: با توجه به اینکه او یکی از بازیکنان خوب ما بود پس از جدایی‌اش به دنبال بازیکنانی بودیم که بتوانند جای او را پر کنند. ما به صورت دوستانه با او قطع همکاری کردیم و امیدوارم در ادامه بازیکنان بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

مرزبان در خصوص اختلافی که میان سرمربی تیم ملی و مربیان لیگ به وجود آمده، گفت: به هیچ عنوان این موضوع را صلاح نمی‌دانم. من در باشگاه خود باید یکسری کارها انجام دهیم و دخالتی در کار سرمربی تیم ملی ندارم. مربیان با باشگاه‌ها قرارداد دارند و کی‌روش هم با تیم ملی. هر کس باید وظایف خود را انجام بدهد.

وی افزود: وظیفه مربی این است که در باشگاه بازیکن را تربیت کند و برای تیم ملی آنها را آماده کنند. وظیفه سرمربی تیم ملی هم این است که بازیکنان را کنار هم قرار بدهد و از آنها به خوبی استفاده کند. همه مربیان قلبشان برای تیم ملی می‌تپد اما دخالتی در کار کی‌روش و هر سرمربی تیم ملی ندارند زیرا او طبق قرارداد خودش فعالیت می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.