سرمربی ذوب آهن گفت: نیم فصل اول امتیازات زیادی را از دست دادیم اما امیدوارم فردا بازی‌های از دست رفته را جبران کنیم و بازی زیبایی انجام دهیم.
به گزارش ایسنا - منطقه اصفهان، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی فردا هم برای ما و هم برای تیم پرسپولیس بازی حساسی است و هر دو تیم به این ۳ امتیاز نیاز مبرم دارند چرا که وضعیت خوبی در جدول نداریم.

وی با بیان اینکه بعد از دو ماه تعطیلی شرایط قبل از لیگ برای ما بهتر از الان بود ادامه داد: البته این شرایط برای همه تیم‌ها با توجه به اینکه لیگ یک هفته زود آغاز شد و ما انتظار نداشتیم که سازمان لیگ چنین تصمیمی را بگیرد باعث شد برخی برنامه‌های ما لغو شود و نتوانیم هیچ بازی تدارکاتی را انجام دهیم اما تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا در بازی فردا آماده باشیم.

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه در تمرینات اخیر انگیزه و شور و اشتیاق بازیکنان عالی بود ادامه داد: امیدوارم فردا بازی تماشاگرپسندی را شاهد باشیم البته با توجه به اینکه نیم فصل اول امتیازات زیادی را از دست دادیم امیدوارم فردا بتوانیم جبران امتیازات از دست رفته را بکنیم و بازی زیبایی انجام دهیم.

وی با اشاره به وضعیت ذوب آهن در تعطیلی لیگ برتر خاطرنشان کرد: تمرینات‌مان را در مالزی و سپس در اصفهان پیگیری کردیم و چند بازی تدارکاتی را انجام دادیم و در کل می‌توانم بگویم که شرایط خوبی را سپری کردیم.

گل محمدی با اشاره به کاوه رضایی و مهدی‌پور دو بازیکن جدید این تیم افزود: این بازیکنان تاحدود زیادی توانسته‌اند خودشان را با تیم وفق دهند و می‌توانم بگویم که می‌توانند کمک زیادی به تیم کنند البته من در کل از بازیشان راضی هستم.

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه در بازی فردا تنها هادی محمدی را در اختیار نداریم عنوان کرد: تمام تمرکز ما بر روی لیگ برتر است که امیدوارم شرایط‌مان به گونه‌ای رقم بخورد که هم در لیگ پیشرفت کنیم و هم بتوانیم حضور قدرتمندانه‌ای را در فینال جام حذفی که ۴ ماه دیگر خواهد بود داشته باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )