سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:‌ تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر باعث شد تا ما بازی خوبی را بین تیم‌های پیکان و نفت مسجدسلیمان شاهد نباشیم.
 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صمد مرفاوی پس از تساوی صفر بر صفر پیکان مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ابتدا جا دارد به خاطر انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور فینال جام ملت‌های آسیا به جامعه داوری ایران تبریک بگویم.

وی در مورد این بازی تصریح کرد: با توجه به تعطیلاتی که در لیگ به وجود آمده بود این بازی کیفیت خوبی نداشت و چنین امری طبیعی بود. همچنین کیفیت زمین بازی هم کمکی به بهتر شدن بازی نکرد.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: در نیمه اول بازی سرد و بی‌روحی را شاهد بودیم. ما با فوتبال نفت آشنایی داشتیم. آنها روی ارسال‌های بلند کار کرده بودند و از این موقعیت‌ها استفاده می کردند.

مرفاوی در مورد حضور تماشاگران خاطرنشان کرد: هواداران نفت مسجدسلیمان حمایت فوق‌‌العاده‌ای از این تیم داشتند اما تجربه بازیکنان ما باعث شده بود تا بازی را کنترل کنیم. در نیمه دوم بازی تغییر آنچنانی پیدا نکرد به جز دو سه موقعیتی که نفت به دست آورد ما از نظر دفاعی و آمادگی جسمانی عملکرد بسیار خوبی داشتیم و از بازیکنانم بابت این دو موضوع تشکر می‌کنم. آنها دوندگی خوبی در این بازی داشتند.

وی افزود: ما مقابل تیم نفت با این هواداران بازی کردیم و نسبت به آنها شناخت داشتیم. تنها بازیکنان خارجی این تیم را نمی‌شناختیم. به جو ورزشگاه هم آشنا بودیم و بازیکنان را توجیه کرده بودیم که هواداران زیادی در ورزشگاه حاضر می‌شوند و باید بازی را کنترل کنیم که خوشخبتانه چنین اتفاقی رخ داد و در پایان توانستیم به تساوی دست یابیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.