رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ ادعا کرد اگر سرمربی اسپانیایی این تیم در پایان فصل باواریایی‌ها را ترک کند، تیمی بهتر پیدا نخواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروهی از رسانه‌های آلمانی روز شنبه هفته جاری ادعا کردند که پپ گواردیولا پس از به توافق نرسیدن با مسئولان باشگاه برای تمدید قرارداد فعلی خود، در پایان فصل جاری آلیانتس آره‌نا را ترک خواهد کرد. فرانتس بکن‌باوئر اما می‌گوید به نفع گواردیولاست که در بایرن مونیخ بماند چون اگر بخواهد این تیم را ترک کند، تیمی بهتری پیدا نمی‌کند.

سرمربی پیشین بارسلونا در سال ۲۰۱۳ با باشگاه بایرن مونیخ قراردادی ۳ ساله بست که سال آینده به پایان می‌رسد اما برخی از نشریات آلمانی ادعا کرده‌اند که او یک فصل پیش از پایان این قرارداد قهرمان آلمان را ترک خواهد کرد. گواردیولا هنوز از ارائه پاسخ مستقیم به سؤالاتی که درباره آینده‌اش مطرح شده خودداری و به گفتن اینکه پیوستن‌‌اش به بایرن مونیخ تحقق یک رؤیا بوده، بسنده کرده است. او همچنین گفته که عجله‌ای برای تمدید قراردادش ندارد.

بکن باوئر، در واکنش به اخبار منتشر شده درباره آینده گواردویولا به نشریه بیلد گفت: من زمانی گفتم که امیدوارم گواردیولا ۱۰ سال در بایرن مونیخ بماند و هنوز هم همین را می‌گویم. اگر او بایرن را ترک کند بعید می‌دانم بتواند تیمی را پیدا کند که شرایطش بهتر باشد.

رئیس افتخاری باواریایی‌‌ها ادامه داد: گواردیولا تنها ۴۴ سال سن دارد و به اندازه کافی زمان دارد که مربیگری در تیم‌های دیگر را هم تجربه کند. مشخص است که گورایولا اساساً به قرارداد نیازی ندارد. یک مربی در تراز گواردیولا هر جایی که بخواهد می‌تواند برود.

تیم فوتبال بایرن مونیخ جمعه هفته جاری پس از یک ماه تعطیلات زمستانی روز جمعه، اولین بازی خود را در نیم فصل دوم بوندس‌لیگا در خانه ولفسبورگ، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در جدول رده‌بندی رقابت‌‌ها انجام می‌دهد. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.