سرپرست تیم استقلال می‌گوید اعضای کمیته فنی چه کسانی هستند که قرار است برنامه‌های کی‌روش را بررسی و ارزیابی کنند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین آبی‌پوشان درباره بحث‌هایی که در خصوص مربیان داخلی و خارجی صورت گرفته، گفت: بحث‌هایی که در این مورد شده فکر می‌کنم از طرف کسانی است که می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند وقتی وزیر ورزش به این نکته اشاره می‌کند که کسانی که به ایران می‌آیند نباید کمتر از پولی که می‌گیرند کار کنند حرف درستی است.

وی افزود: یک نفر در فدراسیون نتوانست برنامه‌ای بگذارد تا مربیان ایرانی و کی‌روش دور یک میز بنشینند و با هم گفت‌وگو کنند حتی از روی اجبار. همه اجبارها برای باشگاه‌ها است چطور نتوانستند مربیان ایرانی و خارجی را کنار هم بگذارند. نه اینکه نتوانستند نخواستند. مشکل اصلی ما همین نخواستن‌هاست. باز هم اعلام می‌کنم باید مدیریت در فوتبال به جایی برسد که حد و مرزها مشخص شود. اینکه مربی خارجی بیاید همه به او چشم بگویند کار درستی نیست.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اینکه فقط دستیاران کی‌روش در تمرینات حاضر می‌شدند عنوان کرد: وقتی آنها سر تمرین می‌آمدند می‌گفتند رابطه قلعه‌نویی با کی‌روش را درست کنید. یک بار هم کی‌روش سر تمرینات بیاید چرا هر وقت که او به ورزشگاه می‌آید خواب است. این را نمی‌گوییم تلویزیون نشان می‌دهد. هر وقت هم حرف از برنامه می‌زنیم فدراسیون می‌گوید کی‌روش برنامه‌هایش را داده است.

ماجدی با اشاره به اینکه چه کسانی قرار است برنامه‌های کی‌روش را ارزیابی کنند تصریح کرد: قبلاً‌ آیت‌اللهی رئیس کمیته فنی بود اما اعضاء چه کسانی بودند؟ حالا که محصص آمده اعضاء چه کسانی هستند که می‌خواهند برنامه کی‌روش را بررسی کنند. اگر می‌گویند او بهترین مربی است چه کسی این را ارزیابی می‌کند؟‌ اگر برنامه دهد کسی برای ارزیابی کردن نمی‌آید. سؤال من این است کی‌روش به چه کسی برنامه می‌دهد و چه کسانی این برنامه را بررسی و ارزیابی می‌کنند؟ مشکل اصلی ما ارکان فدراسیون است نه بحث مربی داخلی و خارجی.

وی درباره اینکه چرا فروزان سر تمرین نیامده گفت: او به من زنگ زد اما موبایلش قطع شد حتماً مسئله‌ای پیش آمده که نتوانسته بیاید.

ماجدی درباره فسخ قرارداد به هلمکه عنوان کرد:‌او قراردادش را به صورت توافقی فسخ کرد، پزشکان تیم گفته بودند حداقل شش هفته طول می‌کشد تا مشکلش برطرف شود اما این زمانی است که لیگ به پایان می‌رسد.

سرپرست استقلال درباره جایگزینی این بازیکن هم اظهار داشت: با توجه به مشکل پزشکی لیست خالی برای یک بازیکن بزرگسال باز می‌شود که قلعه‌نویی باید در این باره تصمیم بگیرد.

وی درباره ناراحتی تیموریان از استقلال و لیدرها و رفتنش از این تیم  یادآور شد: ما باید به این بازیکنانی که زحمت کشیده‌اند احترام بگذاریم. تیموریان بازیکن حرفه‌ای است بیشتر از حرف زدن عمل می‌کند اما همانطور که بازیکنان زحمت می‌کشند لیدرها هم زحمت می‌کشند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )