مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: علی کفاشیان بداند که رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال نیست و رئیس فدراسیون ایران است.
صادق درودگر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مصاحبه‌های کی‌روش علیه امیر قلعه‌نویی و حمید درخشان گفت: علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران است. او باید بداند رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال نیست و بهتر است نسبت به مصاحبه‌های کی‌روش علیه سرمربیان دو تیم بزرگ و پرطرفدار ایران واکنش نشان دهد. کی‌روش چگونه به خودش اجازه می‌دهد با بدترین الفاظ علیه مربیان ایرانی صحبت کند و به آنها بی‌احترامی کند.

وی افزود: بر فرض که مربیان ایرانی علیه کی‌روش مصاحبه کرده باشند. بهتر است که در این مورد خود کی‌روش صحبت نمی‌کرد و کمیته اخلاق به این ماجرا ورود پیدا می‌کرد. اکنون هم کمیته اخلاق باید نسبت به مصاحبه‌های کارلوس کی‌روش واکنش نشان دهد.

درودگر با اشاره به زیرساخت‌های فوتبال ایران گفت: زیرساخت‌های ضعیفی در فوتبال داریم. برای لیگ‌های پایه کشور ۳ میلیارد تومان هزینه نمی‌شود. هزینه‌های کلان و میلیاردی برای سرمربی تیم ملی بزرگسالان کار عبث و بیهوده‌ای است. آنهم با هزینه‌های میلیاردی برای اردوهای تدارکاتی که هیچ بازی تدارکاتی را در آن برگزار نمی‌کنیم حتی نتوانستیم فلسطین را برای بازی دوستانه به تهران بیاوریم.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال با اشاره به حق عضویت تیم‌های پایه برای حضور در لیگ گفت: حق عضویت هر تیم پایه برای حضور در لیگ کشور ۴ تا ۶ میلیون تومان است که در مجموع رقمی در حدود ۲۰۰- ۳۰۰ میلیون تومان می‌شود. فدراسیون فوتبال از این مبلغ هم نمی‌گذرد اما پول‌های کلان را صرف اردوهای تیم ملی بزرگسال در پرتغال و آفریقای جنوبی می‌کند. بهتر است کفاشیان به زیرساخت‌های فوتبال توجه کند تا فوتبال ایران بیشتر آسیب نبیند. ما با یک مربی ۴۰۰ هزار دلاری هم در جام ملت‌ها همین نتایج را می‌گرفتیم. اکنون ۸ لژیونر در باشگاه‌های عربی داریم. در حالی که در گذشته لژیونرهایی در باشگاه‌های اروپایی داشتیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )