کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای موفقیت پرسپولیس تمام تلاشم را انجام می‌دهم و با روحیه و تمرکز بالا در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم به میدان می‌روم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد نوری پس از پایان تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تعطیلات ۵۰ روزه لیگ و شرایط سرخپوشاناظهار داشت: در این مدت تمرینات و اردوهای خوبی داشتیم و پیش از اردوی امارات هم دوران بدنسازی خوبی را پشت سرگذاشتیم. نهایتا هم تمرینات تاکتیکی را انجام دادیم تا به شرایط بازی برسیم.

وی ادامه داد: هنوز بدن‌های‌مان از شرایط بدنسازی خارج نشده اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در نیم فصل دوم نتایج خوبی با پرسپولیس بگیریم. با آمدن بازیکنان جدید شرایط تیم مخصوصا در خط  حمله بهتر شده و امیدواریم در نیم‌ فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا وضعیت خوبی داشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی روز جمعه این تیم با ذوب‌آهن گفت: ذوب آهن تیمی خوب با کادر فنی و بازیکنان خوبی است. مطمئنم بازی سخت و سنگینی در اصفهان داریم اما امیدواریم که نتیجه به نفع پرسپولیس باشد.

وی ضمن تاکید بر اینکه در خصوص تیم ملی صحبت نمی‌کند در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا عدم حضورش در جام ملت‌های آسیا در روحیه او برای بازی در پرسپولیس تاثیر گذاشته یا خیر عنوان کرد: مسلما من برای موفقیت پرسپولیس تمام تلاشم را انجام می‌دهم و با روحیه و تمرکز بالا در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم به میدان می‌روم تا بتوانیم بهتر از نیم فصل اول نتیجه بگیریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )