سرمربی استقلال با انتقاد شدید از کسانی که به زعم او ایرانی‌ها را تحقیر می‌کنند، گفت که کاشف سردار آزمون وی بوده است که در ۱۵ سالگی به او بازی داده است.
به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز تیمش درباره آخرین وضعیت استقلال پیش از بازی با سپاهان گفت: ما فعلا به سه قسمت تقسیم شده‌ایم. یک دسته بازیکنان ملی‌پوش که در آن یک بازیکن امید به اسم حسینی و چند ملی‌پوش بزرگسال‌مان قرار دارند. دسته دوم بازیکنان مصدوم و دسته سوم بازیکنانی هستند که در اختیار تیم قرار دارند. من یک سوال از آقایان دارم. آقایانی که یک عده هم برای عزیز کردن خودشان درباره برگزاری لیگ در هفته جاری صحبت کردند. تیمی که ۵ بازیکن ملی‌پوش دارد، با تیمی که هیچ ملی‌پوشی ندارد برابر است؟ آن مربی که از برگزاری لیگ در این هفته حمایت می‌کند، باید جایگاه من را در استقلال داشته باشد و بازیکنانش نباشند تا بتواند حرف بزند. به نظر شما کسی که ۵۰ روز از ما دور بوده و مشکلاتی هم از قبل وجود داشته است می‌تواند این هفته برای ما بازی کند؟ مگر تیم ملی زودتر به استرالیا نرفت تا شرایط بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شود پس چرا الان به این سرعت باید بازی کنیم؟ آقای تاج چگونه توقع دارد این ملی‌پوشان برابر سپاهان برای ما بازی کنند؟ آیا این عدالت است؟

او افزود: ما مثل خیلی از تیم‌ها ۲۰ بازیکن در اختیار نداشتیم که تمرین‌های تاکتیکی انجام دهیم. آقایان علیه من ذهنیت دارند. من را در بازی برابر پرسپولیس به خاطر اینکه از محوطه فنی بیرون آمدم محروم کردند ولی در همین بازی‌های آسیایی دیدید چه رفتاری شد و چگونه تیم ملی ایران جریمه شد. اگر با امیر قلعه‌نویی مشکل دارید من را محروم کنید. آخر ما چگونه در ۹ روز سه بازی کنیم. این چه جور برنامه‌ریزی است؟ من هم اگر ۲۲ بازیکن داشتم، می‌گفتم بازی‌ها برگزار شود اما واقعا من دو روزه چه کار کنم؟

سرمربی استقلال در ادامه اضافه کرد: همین نمایش تیم ملی در جام ملت‌ها گواه حرف من است. این تیم نشان داد که بازیکنان خوبی در لیگ حضور دارند، امثال پورعلی‌گنجی، امیری و دیگران که آماده‌های لیگ بودند. بازیکنی که به تیم ملی دعوت می‌شود باید در باشگاهش باکیفیت باشد چرا که در این صورت هم به نفع تیم ملی است و هم به سود باشگاه است و این مسئله موجب انگیزه بازیکنان می‌شود. امیرحسین صادقی در جام ملت‌ها چقدر بازی کرد؟ خود کادر فنی هم به حرف من رسید. شاید اگر صادقی به اردوی قبلی دعوت نمی‌شد، تلنگری می‌خورد. این حرف من را یک مربی ساده و معمولی هم می‌داند. من یک بار گفتم شانس در این رقابت‌ها دخیل است و دیدید چه کار کردند. همین بازی امارات و ژاپن باید ۵ گل می‌داشت یا بازی آلمان و آرژانتین در جام جهانی که اعتقاد دارم آلمان در روز بدش آرژانتینی را برد که در روز خوبش بود. در فنلاند که با آقای معینی حضور پیدا کرده بودیم، گفته می‌شد یکی از شاخصه‌های مربی‌گری شانس است. می‌بینیم که تیم ملی ژاپن که سطح بازی‌اش از آسیا بالاتر است از این رقابت‌ها حذف شد. چطور یک مجری که پایش به توپ نخورده می‌تواند در مورد تیم ملی حرف بزند اما فردی مثل درخشان که بازیکن بزرگ ملی بوده حق حرف زدن ندارد؟ این همان مملکت عدلی است که درباره‌اش صحبت می‌شود؟

وی در پاسخ به سوالی درباره هاشم بیگ‌زاده و اینکه به بازی با سپاهان می‌رسد یا نه اظهار کرد: شما می‌دانید وضعیت بیگ‌زاده چطور است؟ من نمی‌دانم. فقط می‌دانم دستش را باز کرده‌اند. متاسفانه عده‌ای تا دلشان بخواهد علیه مربی ایرانی حرف می‌زنند. همین سردار آزمون ۱۵ سالش بود که من در سپاهان او را به اردوی ترکیه بردم و در آنجا ۲ بازی کرد. خیلی از جوانان مثل او را من به این فوتبال آوردم. زنگ بزنید و از خود آزمون بپرسید. امثال باقری، دایی، مهدوی کیا مگر غیر از این است که همه از دل لیگ آمده‌اند و مال همین آب و خاک بوده‌اند. پس چرا ایرانی را اینقدر تحقیر می‌کنید؟

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )