عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال معتقد است، تیم ملی فوتبال ایران در عین شایستگی از صعود به مرحله نیمه‎نهایی جام ملت‌های آسیا بازمانده است. او می‌گوید که اگر کی‌روش تخفیف دهد می‌توانیم با او ادامه دهیم.
حیدر (همایون) بهاروند در گفت‎‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه لرستان، درباره‌ی عملکرد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: کی‎روش عملکرد قابل قبولی داشته است. قبلاً یکی از ایرادهای که به وی گرفته می‎شد استفاده نکردن از جوان‎ها بود که در جام ملت‎ها دست به جوانگرایی زد و این کار جواب داد.

وی با بیان اینکه میدان دادن به جوان‎ها آینده فوتبال ما را تضمین می‎کند، تأکید کرد: با ناداوری به عراق باختیم و اگر آن اتفاق رخ نمی‎داد برای رسیدن به فینال خیلی خوشبین بودیم. از نظر فنی تیم ملی نسبت به گذشته بهتر بود و می‎توانیم با ادامه حضور کی‎روش و استفاده از جوان‎ها برای جام جهانی ۲۰۱۸ تیم بسیار خوب و شایسته‎ای داشته باشیم.

بهاروند ادامه داد: اعتقاد شخصی من این است که کی‎روش ۲۰ تا ۳۰ درصد از قراردادش را تخفیف دهد تا این همکاری ادامه داشته باشد. البته اگر موفقیتی در آینده حاصل شد می‎توانیم به او پاداش بدهیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: سال آینده بازی‎های مهمی هم نداریم و وقت کافی برای آماده‎سازی تیم به‎منظور حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه کی‎روش قطعاً می‌‎ماند، اضافه کرد: او می‎تواند به فدراسیون کمک کند و تخفیف بدهد. نظر کمیته فنی فدراسیون شرط است و هیات رئیسه براساس چکیده نظرات آنان تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

بهاروند در پاسخ به پرسشی که آیا از نمایش دفاعی تیم ملی در جام ملت‎ها راضی است؟ گفت: این نظر فنی هر مربی که شیوه بازی تیمش را طراحی کند. درسته درصد مالکیت تیم ما کم بود اما در مرحله مقدماتی کدام تیم برابر ایران موقعیت گلزنی داشت؟ موقعیت‎های ما در هر بازی بیشتر بود و در عین شایستگی از صعود به جمع چهار تیم بازماندیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان گغت: بازی به بازی بهتر می‎شدیم و باز هم تأکید می‎کنم اگر برابر عراق ۱۰ نفره نمی‎شدیم با اختلاف سه گل به برتری می‎رسیدیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )