بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: داور مقصر باخت ما به عراق بود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رامین رضائیان پس از بازگشت تیم ملی ایران در جمع خبرنگاران گفت: تیم ملی نمایش خوبی در مرحله گروهی داشت و ۹ امتیاز گرفت. اما در مرحله یک چهارم داور باعث باخت ما شد و بعد از بازی هم عذرخواهی کرد. داور صد در صد مقصر شکست ما به عراق بود. همین که مردم راضی هستند ما خوشحالیم اما خودمان را مقصر می دانیم.

وی در مورد اینکه کی روش فوتبال دفاعی را به ایران اضافه کرد، گفت: این مسئله را قبول ندارم. ما تمرینات هجومی هم داشتیم. شما ببینید ژاپن با آن همه امکانات حذف می شود و ما با آن امکاناتی که داشتیم خوب نتیجه گرفتیم. اگر عراق را می بردیم به جمع ۴ تیم صعود می کردیم و آبرومندانه از جام ملت ها برمی گشتیم.

وی در مورد اینکه برخی منتقدان موافق ماندن کی روش نیستند و نظر او در مورد رفتن یا ماندن کی روش چیست، گفت: من موافق ماندن کی روش هستم و باید با او کار کنیم. کی روش فقط در بازی دوستانه مقابل عراق به من بازی داد و در جام ملت ها هم یک دقیقه هم بازی نکردم اما تیم ملی همدل بود و بازی کردن و بازی نکردن مهم نبود.

رضائیان در مورد اینکه برخی مربیان به عملکرد کی روش انتقاد دارند، گفت: من با مربیانی که اعتراض کرده اند کار نکرده ام اما با مربیانی که کار کرده ام کی روش از همه آنها بهتر است و موافق ماندن کی روش هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.