مهاجم تیم ملی فوتبال معتقد است که حضور کارلوس کی‌روش باعث ایجاد همدلی و یکپارچگی میان تمام اعضای تیم شد.
به گزارش ایسنا، علیرضا جهانبخش پس از بازگشت تیم ملی از استرالیا در جمع خبرنگاران در فرودگاه بین‌المللی با دفاع از عملکرد تیم ملی گفت: در این جام خیلی خوب بازی کردیم و حق‌مان رفتن به مراحل بالاتر بود ولی متاسفانه کارمان با عراق به ضربات پنالتی کشید و در پایان بخت با ما یار نبود و از دور رقابت‌ها کنار رفتیم.

وی درباره عملکرد خود در این جام نیز خاطرنشان کرد: مطمئنا به عنوان یک فوتبالیست از عملکرد خودم راضی نیستم و فکر می‌کنم می‌توانستم بهتر از این باشم. دیدگاه کی‌روش استفاده از بازیکنان جوان بود و من هم سعی کردم در دقایقی که در بازی حضور داشتم بهترین فرم خودم را ارائه کنم.

جهانبخش با اشاره به این که تمام اعضای تیم یکدل و یکپارچه در این جام حضور پیدا کردند، افزود: همین یکپارچگی و همدلی باعث شد تا مردم از کار ما راضی باشند و فکر می‌کنم با این کار توانستیم دل مردم را شاد کنیم. من از همه هواداران تشکر می‌کنم که سعی می‌کنند پشتیبان ما باشند.

مهاجم تیم ملی درباره عملکرد کی‌روش نیز اضافه کرد: فکر می‌کنم این یکدلی و یکپارچگی که در میان بچه‌ها بود به خاطر حضور کی‌روش در کادر فنی بود. مردم نیز از او راضی‌اند و می‌خواهند کی‌روش در تیم ملی بماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.