مدافع ملی پوش پرسپولیس با دفاع از عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: صددرصد باید کی‌روش را نگه داریم و او باید ۱۰ سال در فوتبال ما کار کند تا باعث رشد و پیشرفت آن شود.
به گزارش ایسنا محمدرضا خانزاده درباره عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا گفت: ما همه کار کردیم و دیدید که چگونه داور فینال را از ما گرفت. بازیکنان همه یکدل بودند و نمایش بسیار خوبی داشتند و تنها با یک اشتباه - که خدا کند اشتباه بوده باشد - از دور رقابت‌ها حذف شدند. به نظرم می‌توانستیم به راحتی یک پای فینال باشیم اما داور کاری کرد که دل یک ملت را شکست.

مدافع راست پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید اگر هوشمندانه تر بازی می‌کردیم می‌توانستیم بر عراق پیروز شویم، خاطرنشان کرد: به هر حال همه تیم‌ها پیشرفت کردند و ما هم بازی بسیار خوبی را مقابل عراق به نمایش گذاشتیم و دیدید که چگونه پس از خوردن هر گل با یکدلی و تلاش زیاد بازی را به تساوی می‌کشاندیم.

خانزاده در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش باید در تیم ملی حفظ شود، گفت: ۱۰۰ درصد باید او را حفظ کنیم و اصلا چنین سوالی نباید پرسیده شود. همه می‌دانند که کی‌روش در تیم ملی چه کار کرده است. معتقدم باید ۱۰سال با کی‌روش کار کنیم تا او باعث رشد و پیشرفت فوتبال ما شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.