سرمربی راه‌آهن اعتقاد دارد که سرمربی پرتغالی تیم ملی به اندازه پولی که گرفته به فوتبال ایران خدمت نکرده است.
علی لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط راه‌آهن پیش از بازی روز جمعه با فولاد خوزستان در چارچوب هفته هجدهم لیگ‌برتر اظهار داشت: همانطور که همه می‌دانند ما از بقیه‌ تیم‌ها عقب‌تر هستیم اما با تلاش بچه‌ها توانسته‌ایم تا حدودی این موضوع را جبران کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا تیمش آمادگی این را دارد یک هفته زودتر در لیگ به میدان برود، خاطرنشان کرد: مسلماً آمادگی نداریم اما تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم. وقتی مسئله کمک به تیم امید باشد ما هم اعتراضی نداریم و طبق برنامه سازمان لیگ به میدان می‌رویم.

سرمربی راه‌آهن در پاسخ به این سؤال که تیمش چند درصد آمادگی دارد تا مقابل فولاد به میدان برود، گفت: فعلاً ۵۰ درصد آماده هستیم، چون تمریناتمان را دیر شروع کردیم، زمان می‌برد تا به صددرصد آمادگی برسیم. بازیکنان راه‌آهن آنقدر پتانسیل دارند که بتوانند تیم را در ادامه لیگ به شرایط آرمانی برسد.

لطیفی در خصوص آینده کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران گفت: به نظر من کی‌روش باید از تیم ملی برود، او هرآنچه ما نیاز داشتیم و خودش نیاز داشت را به دست آورد. کی‌روش به اندازه‌ای که از فدراسیون فوتبال پول گرفت به ما یاد نداد و خدمت نکرد.

وی ادامه داد: کی‌روش در مدت حضورش در فوتبال ایران توانست تا حدودی مشکل دفاعی تیم ملی را حل کند اما این مسئله منجر به فنا شدن سیستم هجومی تیم ملی شد. تصور من این است که اگر قرار است به کی‌روش پول زیادی بدهیم بهتر است پول به مربی خارجی دیگری برسد تا مربی دیگری بتواند مسائل جدیدی به فوتبال ایران اضافه کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )