عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه موضوع برکناری دبیرکل این فدراسیون در جلسه هیات رییسه مطرح شد، گفت: در جلسه بعدی هیات رییسه در این باره تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.
شهرام دبیری در گفت و گو با ایسنا، درباره مطرح شدن بحث برکناری مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در جلسه هیات رییسه اظهار کرد: مصوبه ای در این مورد نداشتیم اما صحبت از برکناری او مطرح شد ولی در نهایت منجر به هیچ گونه تصمیم گیری نشد. قرار شد در این خصوص در جلسه بعدی که احتمالا هفته آینده برگزار می شود تصمیم گیری نهایی انجام شود.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره مباحث مطرح شده در مورد ماندن یا رفتن کی روش از تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: ماندن کی روش و ادامه کار او با تیم های ملی هنوز قطعی نیست و کفاشیان باید با او صحبت کند. در مجموع دیدگاه هیات رییسه در رابطه با ماندن کی روش مثبت بوده است. من نیز به شخصه موافق هستم او به کارش در تیم ملی ادامه بدهد اما از سوی دیگر با کار کارشناسی شده در خصوص عملکرد او نیز موافق هستم؛ چرا که کیروش نباید فکر کند هیچ نظارتی بر روی او نیست و می تواند هر کاری که می خواهد انجام دهد. معتقدم سرمربی تیم ملی به خوبی کارش را بلد است و از نظر فنی ایرادی ندارد.

او افزود: همچنین مردم نیز از عملکرد کیروش و تیم ملی راضی هستند و خواهان ادامه کار ک یروش در ایران برای جام جهانی روسیه هستند. قرار شد کمیته فنی در این خصوص بررسی های خود را انجام و گزارش را به هیات رییسه فدراسیون ارائه دهد.

دبیری درباره مباحث دیگر این جلسه نیز گفت: قرار شد با اسپانسر تیم ملی نیز ادامه همکاری بدهیم. قرارداد فدراسیون با این اسپانسر چهار ساله است که سال اول این اسپانسر باید حداقل ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بدهد و این مقدار سالانه ۲۰ درصد افزایش خواهد داشت. در عین حال با طرف قرارداد نیز شریک هستیم به این معنا که اگر سود فراتر از انتظار باشد ۵۵ درصد برای فدراسیون و ۴۵ درصد به اسپانسر می رسد ولی حداقل آن که باید به فدراسیون پرداخت شود همان مبلغ ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )