مجید صالح می‌گوید ۸۰ درصد بازیکنان تیم امید برای رقابت‌های انتخابی المپیک انتخاب شده‌اند.
به گزارش ایسنا، مربی تیم فوتبال امید درباره بازی این تیم مقابل حریف قزاقستانی گفت: بدون شک هدف اصلی برگزاری بازی های تدارکاتی شناخت بیشتر و البته اجرای تاکتیک هایی است که در طول تمرینات روی آن ها کار می کنیم و خوشبختانه گل‌هایی که مقابل حریف قزاقستانی به ثمر رساندیم دقیقا بر پایه تاکتیک های تمرینی شکل گرفت که امیدوار کننده بود.

صالح افزود: خوشبختانه تیم امید بازی به بازی شرایط بهتری پیدا می‌کند و نفرات و مجموعه تیم به هماهنگی بیشتری دست پیدا می‌کنند. هرچند که تیم امید هنوز با شرایط فنی ایده آل کادرفنی فاصله دارد و باید در زمان باقی‌مانده مجدانه برای دسترسی به اهدافی که داریم تلاش کنیم.

مربی تیم امید درباره شرایط اردوی ترکیه و تمرینات تیم گفت: طبق برنامه ریزی که کادرفنی انجام داده بود، هفته ابتدایی اردو به تمرینات تاکتیکی و کارهای گروهی اختصاص داده شده بود و در هفته دوم به دنبال شبیه سازی بازی های فشرده بودیم که البته با تغییرات اندکی مواجه شد اما در مجموع راضی کننده بود و طبق برنامه پیش رفتیم.

صالح ادامه داد: یکی از نکات مثبت این اردو حضور اکثریت بازیکنان تیم امید است و خوشبختانه ۹۰ درصد نفرات را در اختیار داریم. ضمن اینکه امکانات خوبی هم در اختیار تیم قرار داده شده که به جرات می توان گفت در گذشته بی سابقه بوده و بابت آن باید از مدیریت تیم آقای کاشانی تشکر کنم.

مربی تیم ملی امید درباره شرایط فردی بازیکنان حاضر در اردو گفت: با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ و برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم‌های مختلف لیگ برتری، بازیکنان را در شرایط یکسانی تحویل نگرفتیم و تمام تلاش کادرفنی این بود که بازیکنان را در هر شرایطی که قرار دارند در مسیر پیشرفت قرار بدهد.

وی افزود: در پایان این مرحله از اردو قطعا نکته مهم برای کادرفنی این است که بازیکنان نسبت به روز نخست چه شرایطی دارند و چقدر به ایده‌آل‌های ما نزدیک شده اند.

صالح درباره زمان تشکیل اردوی بعدی تیم امید و زمان کمی که در اختیار کادرفنی است، گفت: بلافاصله بعد از پایان اردو بازیکنان ما در اختیار باشگاه‌های خودشان قرار می‌گیرند و اگر قرار باشد طبق برنامه اعلام شده از ۲۳ اسفند مجددا به تیم امید ملحق شوند، فقط ده روز برای آماده‌سازی تیم فرصت داریم که واقعا زمان کمی است.

مربی تیم امید ادامه داد: امیدواریم که باشگاه‌ها و مسئولان سازمان لیگ به مانند تیم ملی بزرگسالان به تیم امید نگاه کنند و زمان بیشتری را در اختیار ما قرار دهند تا بازیکنان زودتر از زمان اعلام شده به اردوی تیم امید اضافه شوند و زمان مناسب برای آماده‌سازی را داشته باشیم. ضمن اینکه بازی با کویت آخرین فرصت تدارکاتی تیم امید خواهد بود و قطعا حضور تمامی نفرات به هماهنگی تیم کمک خواهد کرد.

صالح در مورد زمان اعلام لیست نهایی تیم امید گفت: تقریبا ۸۰ درصد نفرات نهایی تیم انتخاب شده‌اند که کادرفنی بعد از پایان اردو در این رابطه تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.

مربی تیم امید درباره شرایط همگروهان ایران در مرحله مقدماتی المپیک گفت: در قاره آسیا دیگر تیم راحت و آسانی بوجود ندارد. بخصوص اینکه در رده فوتبال پایه شاهد رشد و پیشرفت چشمگیر قاره بوده‌ایم. ضمن اینکه بدون شک برخی از تیم های گروه با صغر سن به مسابقات می‌آیند و این مسئله قطعا کار ما را سخت‌تر می کند. با توجه به اینکه از هرگروه یک تیم به مرحله بعد مسابقات صعود می کند، قطعا بحث گل شماری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و یک گل زده بیشتر و یا یک گل خورده کمتر در سرنوشت تیم‌ها اثر گذار خواهد بود.

وی افزود: به هیچ وجه نباید تصور کنیم که عربستان حریف اصلی ماست و باید به همه تیم‌ها نگاه یکسانی داشته باشیم. برای موفقیت و صعود به مرحله بعدی مسابقات و اینکه سرنوشت را در دست خودمان بگیریم، هیچ تیمی را نباید دست کم بگیریم و با اتکا به نتایج خوب خودمان امتیازات لازم را کسب کنیم.

مربی تیم امید در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه آقای خاکپور به تمامی اعضای کادر فنی به دید همکار نگاه می‌کنند و بصورت گروهی و با مشورت کار پیش می رود و احساس مسئولیت دو طرفه ای وجود دارد که مسئله بسیار مهمی است. ضمن اینکه حضور آقای مایلی کهن به عنوان پیشکسوت فوتبال و عرصه مربیگری، مایه دلگرمی اعضای کادرفنی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.