سرپرست کاروان اعزامی تیم ملی فوتبال ایران به استرالیا با انتقاد از داور استرالیایی دیدار تیم ملی کشورمان مقابل عراق گفت که او باید تا آخر عمر محروم شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، هوشنگ مقدس در اعتراض به نحوه قضاوت بن ویلیامز، داور استرالیایی دیدار تیم‌های ایران و عراق در مرحله یک‌چهارم نهایی شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا به خبرگزاری فرانسه (AFP) گفت: صددرصد با ارائه مدارک و دی‌وی‌دی‌های موجود از نحوه  قضاوت ویلیامز از او به فیفا شکایت خواهیم کرد. این داور باید مادام‌العمر محروم شود.

وی افزود: تیم ما برای قهرمانی به استرالیا آمده بود. چهار سال روی این تیم کار کرده‌ بودیم و با تیم آماده و خیلی خوبی پا به این مسابقات گذاشته بودیم ولی آنها خرابش کردند. داور کار ما را خراب کرد.

در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا روز جمعه تیم ملی کشورمان در دیدار مقابل عراق پس از اخراج مشکوک مهرداد پولادی در دقیقه ۴۳ در وقت‌های قانونی و اضافه بازی به نتیجه تساوی ۳ بر ۳ رسید ولی در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه ۷ بر ۶ مغلوب حریف خود شد.

پس از این بازی هم کارلوس کی‌روش داور استرالیایی بازی را مورد انتقاد قرار داد، داوری که به خاطر مصاحبه تند علیه او پس از بازی ایران برابر بحرین از سوی AFC سه هزار دلار جریمه نقدی شده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.