سرمربی پرسپولیس گفت: کی‌روش در ۸ بازی سرمربی رئال‌مادرید بود و وقتی نتیجه نگرفت اخراجش کردند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید درخشان در پایان تمرین عصر امروز تیمش در خصوص تغییر برنامه مسابقات لیگ برتر گفت: ما برای پانزدهم بهمن‌ماه برنامه‌ریزی کرده بودیم اما با توجه به اینکه یک هفته بازی‌ها را زودتر برگزار خواهند کرد تمام برنامه‌های تاکتیکی ما به هم ریخت.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چه دلیلی دارد که مسئولان لیگ اینقدر در آغاز دوباره مسابقات عجله می‌کنند. حالا فکر کنید تیم ملی به فینال رفته و بازی‌ها از همان پانزدهم آغاز شود. مگر به حال آقایان چه فرقی می‌کند، آنها که این همه مدت صبر کردند باز هم صبر می‌کردند.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد:‌ آقایان مدعی‌اند که به تیم‌های حاضر در لیگ‌های قهرمان آسیا کمک می‌کنند، چه کمکی؛ وقتی تمام برنامه‌های تاکتیکی ما را به هم می‌زنند. امروز (یکشنبه) قصد داشتیم با نیروی زمینی بازی دوستانه داشته باشیم اما با توجه به تغییر برنامه‌ها مجبور به لغو این بازی شدیم. اگر بازی برگزار می‌شد و ما مصدوم می‌دادیم آن وقت زمانی برای بهبودی آنها نبود. به این خاطر مجبور به لغو این بازی شدیم و حتی نوع تمرینات تاکتیکی‌مان را عوض کردیم.

درخشان اضافه کرد: بدتر از همه اینکه بازی‌ها را قرار است ۵ روز یکبار برگزار کنند. این فشردگی بازی‌ها فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌کند. شما که قصد برگزاری فشرده بازی‌ها را داشتید صبر می‌کردید از همان پانزدهم استارت دوباره لیگ را می‌زدید. به هر حال این بحرانی است که باید از آن عبور کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه ذوب‌آهن می‌تواند به خاطر ادعای حق رشد مانع بازی کردن پیام صادقیان در روز جمعه شود، گفت: این قانون حق رشد را از کجا آورده‌اند؟ صادقیان یک سال و نیم است که در پرسپولیس بازی می‌کند و چرا تا الان این بحث مطرح نبود؟ اصلا قانون حق رشد چیست؟ من نمی‌دانم، برای خودشان قانون درست می‌کنند. وقتی بازیکن انتقال پیدا کرده دیگر حق رشد چه معنایی دارد.

سرمربی پرسپولیس گفت: پیام صادقیان در این یک سال و نیم چند بازی مقابل ذوب‌آهن انجام داده است؟ چرا در این بازی یادشان افتاده که از پرسپولیس حق رشد بگیرند؟ در مورد این مسئله حرف دیگری ندارم بزنم و خبری هم از محرومیت بازیکنم ندارم.

درخشان در ادامه در خصوص اختلاف اخیرش با کارلوس کی‌روش گفت: این فرد شأن و شخصیت بسیار پایینی دارد. دیدید در بازی با عراق چطور کنار خط رفتار می‌کرد و به دنبال جنجال‌سازی بود. این همه صحبت از مسائل اخلاقی می‌شود و آقایان مدعی‌اند که باید از آنها الگوبرداری کنیم اما خودشان این رفتارها را لب خط انجام می‌دهند.

وی در ادامه صحبت‌هایش در جمع خبرنگاران تاکید کرد: آقایان بعد از باخت هر توجیه‌ای که بود آوردند و گفتند که داور به تیم ضربه زده است که به نظر من اشتباه داوری در فوتبال طبیعی است. خیلی ببخشید که این حرف را می‌زنم مگر بازی ایران و ازبکستان نبود که بازیکن ما در نیم متر آفساید گلش را به ثمر رساند. چرا آن زمان این حرف‌ها را نمی‌زدند؟ آقای پرادعا با آن همه ادعایش بازی را به مربی‌ای باخت که فقط ۴۵ روز بود تیمش را تحویل گرفته بود و حالا شکستش را تقصیر این و آن می‌اندازد.

سرمربی پرسپولیس گفت: کی‌روش  ایراد می‌گیرد که چرا امیر قلعه‌نویی یا حمید درخشان از تیم ملی انتقاد می‌کنند. به عقیده من او هیچ تاثیر مثبتی در فوتبال ایران نداشته و این بازیکنانی که در اختیارش هستند حاصل زحمات مربیان داخلی هستند و جهیزیه کی‌روش نیستند.

درخشان ادامه داد: کی‌روش حتی نتوانست از مهره‌های خیلی خوبی که داشت خوب استفاده کند. یکی نیست به  او بگوید تیمت خیلی روان و تاکتیکی بازی می‌کند که اینقدر ادعا داری؟ کلا در فوتبال ایران چه کردی که این همه دستمزد گرفته‌ای؟

وی با انتقاد از سوابق کی‌روش یادآور شد: او  از سوابق ما ایراد می‌گیرد اما سوابق خودش چیست؟ در ۸ بازی سرمربی رئال‌مادرید بود و وقتی نتیجه نگرفت اخراجش کردند. در پرتغال هم به خاطر دوپینگ بازیکنانش با فدراسیون دعوا کرد و از آنجا هم بیرونش کردند. تو خیلی کوچکتر از فوتبال ایران هستی که بخواهی برای فوتبال این کشور تعیین تکلیف کنی، این را بدان که فوتبال ایران خیلی بزرگتر از تو است.

درخشان در مورد اینکه کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال اعلام کرده باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند با شوکت اسلام‌اف قرارداد امضا کند، اظهار داشت: از این بازیکن یک ‌آزمایش دیگر به عمل خواهد آمد و اگر پاسخ آن هم مثبت باشد آن وقت به کلی قید اسلام‌اف را خواهیم زد و با گزینه‌های دیگری از جمله ضرغام اسماعیل وارد مذاکره خواهیم شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۲ )