هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، تمدید قرارداد کی‌روش را پس از نظر کمیته تیم‌های ملی و شنیدن اظهارات کی‌روش، بررسی می‌کند.
فریدون اصفهانیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره جلسه امروز (یک‌شنبه) هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: در این جلسه درباره مسائل مالی فدراسیون و بدهی باشگاه‌ها به فدراسیون بحث کردیم. همچنین اسناد مالی را برای ارائه به مجمع عمومی آماده کردیم.

وی افزود: برخی باشگاه‌ها که به فدراسیون بدهکارند اکنون مفقودالاثر هستند و خبری از آنها نیست! برخی هم بدهکارند و فعلا فعالیت عادی خود را ادامه می‌دهند. درباره این باشگاه‌ها هم در جلسه امروز بحث کردیم. همچنین پس از بررسی‌های زیاد قرار بر این شد که ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که در تملک فدراسیون است، به صورت قرارداد اجاره در اختیار این دو باشگاه قرار بگیرند.

اصفهانیان در ادامه اظهار کرد: اسپانسر تیم ملی فوتبال هم قصد دارد قراردادش را با فدراسیون ادامه دهد و به همین دلیل پیشنهاد خود را در جلسه ارائه داد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه درباره تکلیف کی‌روش و ادامه حضورش در ایران گفت: در جلسه درباره این مساله بحث شد. قرار بر این شد که کمیته تیم‌های ملی عملکرد فنی کی‌روش را بررسی کند و پس از بررسی این موضوع و شنیدن اظهارنظر کی‌روش، در جلسه بعدی هیات رئیسه درباره تمدید یا عدم تمدید قرارداد کی‌روش بحث شود.

اصفهانیان همچنین درباره شابعه برکناری یا استعفای مهدی محمدنبی از سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه چنین بحثی مطرح نشد. البته من دقایقی از جلسه بیرون رفتم و شاید در همین هنگام صحبتی در این باره شده باشد ولی در مجموع از چنین مساله‌ای بی‌خبرم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره در ادامه با خوب توصیف کردن عملکرد علی‌رضا فغانی در جام ملت‌های آسیا گفت: امیدوارم تیم داوری ایران در جام ملت‌ها قضاوت فینال را هم به دست بیاورد که البته امری دور از دسترس نیست. عملکرد تیم داوری ایران بسیار خوب بود. من برای فغانی، سخندان و ابوالفضلی آرزوی موفقیت می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.