سرپرست تیم پرسپولیس می‌گوید تغییر برنامه سازمان لیگ همه چیز را بر هم زده است.
به گزارش ایسنا، محمود خوردبین درباره بحث حق رشد پیام صادقیان که باشگاه ذوب آهن خواهان دریافت آن است و اینکه گفته می‌شود در صورت پرداخت نشدن این پول پیام صادقیان از حضور در مقابل ذوب آهن محروم است اظهار کرد: اگر می‌توانند اجازه بازی پیام را ندهند.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره تغییر در برنامه‌های لیگ هم گفت: تغییر در برنامه‌ها همه چیز را به هم ریخت. فدراسیون اگر کمی فکر کند و ببیند ما چگونه بلیت هواپیما می‌خریم و هتل رزرو می کنیم دلمان نمی‌سوزد. ما باید هزینه‌های زیادی برای کنسلی هتل بپردازیم. این موضوع کار را برای ما سخت کرده است.

او در پاسخ به این سوال که با این شرایط روز جمعه مقابل ذوب آهن قرار می‌گیرید گفت: باید بازی کنیم اما کارمان خیلی سخت شد.

خوردبین در ادامه درباره حذف تیم ملی از جام ملت ‌های آسیا هم گفت: نباید به موضوع دوپینگی بودن بازیکن عراق بیش از این دامن می‌زدیم. نباید برای برد به این چیزها فکر کنیم بلکه باید خودمان بازی را می‌بردیم. من معتقدم یکی از بهترین بازی های تیم ملی در بازی عراق انجام شد. اگر در تمام بازی ها بازی این چنینی را به نمایش می‌گذاشتیم خیلی بهتر بود. اگر هم از ابتدای بازی هجومی بازی می‌کردیم مطمئنا شکست نمی خوردیم. من معتقدم کی روش در انتخاب پنالتی زنان اشتباه کرد. باید اولین پنالتی را جواد نکونام می‌زد. البته شانس هم با ما یار نبود و اشتباهات داوری هم در این بازی به ضرر ما بود.

خوردبین در ادامه به صحبت‌های کی روش علیه قلعه نویی ودر خشان اشاره کرد وگفت:‌ هر کسی می‌خواهد مشکلات را از گردن خود کم کند و به دیگران نسبت دهد. البته قلعه نویی و درخشان هم صحبت‌هایی علیه کی روش مطرح کردند و پاسخ او را دادند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.