هواداران استقلال علیه سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان شعار سر دادند و به حمایت از سرمربی این تیم پرداختند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* امیر قلعه‌نویی بر خلاف روز گذشته خیلی کوتاه با شاگردانش صحبت کرد.

* هنریک هلمکه و هرایر مگویان به همراه ملی‌پوشان استقلال غایبان تمرین بودند.

* با وجود اینکه پرویز حیدری به عنوان مربی بدنساز استقلال در این تیم مشغول فعالیت شده بود و حتی روز گذشته نیز در تمرین آبی‌پوشان حضور داشت اما امروز بدنساز جدیدی که یکی از ایرانی‌های مقیم کشور انگلستان است در تمرین استقلال خود را به آبی‌پوشان معرفی کرد و بازیکنان زیر نظر او خود را گرم کردند.

* با توجه به شکل ظاهری این مربی، برخی او را با یکی از مدل‌های لباس مقایسه می‌کردند و جالب‌تر اینکه زمانی که بازیکنان دور زمین دویدند حنیف عمران‌زاده به حالت شوخی گفت امسال انواع و اقسام بدنساز‌ها را تجربه کردیم! ظاهراً لقب این بدنساز «کریس» است.

* زمانی که بازیکنان تیم استقلال تمرین خود را پیگیری می‌کردند لیدرهای استقلال به همراه چند نفر از هواداران روی سکو جمع شده و به تشویق امیر قلعه‌نویی و شعار علیه کی‌روش پرداختند. «کی‌روش یادت باشه ژنرال سرورته»، «امیر وطن‌پرست»، «امیر استقلالی، کی‌روش مافیایی» شعارهایی بود که هواداران سر دادند.

* هنگامی که هواداران استقلال علیه سرمربی تیم ملی شعار سر می‌دادند، امیر قلعه‌نویی با دستانش به آنها اشاره کرد که این کار را نکنند.

* نوع گرم کردن بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز جدید به‌گونه‌ای بود که برخی از افراد حاضر در محل تمرین نوع تمرینات وی را به تمرینات ورزشکاران کشتی تشبیه کردند. به گفته میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال این بدنساز به صورت آزمایشی با استقلال همکاری خواهد کرد.

* یکی از هواداران استقلال علیه یکی از روزنامه‌های ورزشی صحبتی انجام داد که عکاس آن رسانه صحبت او را شنید. در این لحظه چیزی نماینده بود که درگیری لفظی بین آنها ایجاد شود اما وحید طالب‌لو و لیدرهای استقلال مانع از بروز این درگیری شدند.

پس از این اتفاق دقایقی بین لیدرها و عکاس آن رسانه جر و بحث به وجود آمد که با دخالت اطرافیان کشمکش بین آنها به پایان رسید. لیدرهای استقلال اعتقاد داشتند که آن رسانه ورزشی قصد تخریب امیر قلعه‌نویی و حمایت از کارلوس کی‌روش را دارد.

* بازیکنان پس از دویدن دور زمین و بازی آقا وسط به فوتبال درون‌تیمی در یک نیمه از زمین پرداختند. در فوتبال درون تیمی امیر قلعه‌نویی نظارت می‌کرد و بارها به شاگردانش تذکر می‌داد.

به گزارش تسنیم، مراحل آماده‌سازی تیم فوتبال استقلال فردا نیز پیگیری خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴۱ )