کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: کی‌روش برای فوتبال ایران کارهای مهمی انجام داده و امیدوارم در تیم ملی بماند.
قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد شکست تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق گفت: این شکست برای من قابل باور نبود و اگر آن اتفاق برای پولادی رخ نمی‌داد، می‌توانستیم دو گل دیگر هم به عراق بزنیم. تیم ملی ایران بزرگترین ضربه را از داور خورد و متأسفانه بدشانسی آورد. به نظر من اگر عراق را می‌بردیم، حتی شانس زیادی برای قهرمانی داشتیم ولی متأسفانه باختیم، آنهم در ضربات پنالتی که شانس در آن دخیل است.

وی در ادامه در خصوص محبوبیت کی‌روش میان مردم ایران، تأکید کرد: او یک مربی باکلاس در سطح جهانی است که سابقه خوبی در فوتبال جهان دارد. من معتقدم کی‌روش شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد و اگر از تیم ملی برود، مطمئناً نمی‌توانیم جایگزین خوبی برایش بیاوریم. من امیدوارم که کی‌روش در تیم ملی ایران بماند و این تغییر نسلی که در حال انجام شدن است، در آینده توسط او تکمیل شود.

حدادی‌فر در مورد برخی انتقادها از سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، خاطرنشان کرد: هرکس دیدگاه خاص خودش را دارد و نظر افراد محترم است. با این حال من معتقدم کی‌روش کارهای بسیار مهمی برای فوتبال ایران انجام داده است و امیدوارم در تیم ملی بماند.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان درمورد شرایط این تیم، تصریح کرد: ما تمرینات خیلی خوبی را در تعطیلات انجام دادیم و امیدوارم در شروع لیگ نتایج خوبی بگیریم. باید در نیم‌فصل دوم امتیازهایی که از دست دادیم، جبران کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )