عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تأکید کرد که این فدراسیون برای تصمیم‌گیری در خصوص وضعیت سرمربی تیم ملی زمان کافی را در اختیار دارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شهاب‌الدین عزیزی خادم در مورد جلسه امروز (یکشنبه) هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در این جلسه در خصوص وضعیت کارلوس کی‌روش صحبتی نشد بلکه بیشتر درباره رفع ابهامات مسائل مالی نقطه نظرات خود را مطرح کردیم.

وی ادامه داد: به نظر من زود است که بخواهیم در مورد کارلوس کی‌روش صحبت کنیم. باید نظرات کارشناسی به هیئت رئیسه فدراسیون برسد تا در آینده در مورد کی‌روش تصمیم بگیریم. ما فعلاً تورنمنتی در پیش نداریم و برای این کار زمان داریم. به نوعی مشخص شدن تکلیف سرمربی تیم ملی فعلاً اولویت ما نیست. 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: باید وضعیت کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال و اعضای آن مشخص شود تا بتوانیم در مورد مسائل فنی تصمیم‌گیری کنیم.

عزیزی خادم در پاسخ به این سؤال که آیا موافق ادامه همکاری کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران است، اظهار داشت: من پیش از این هم صحبت کردم و گفتم که قیمت کی‌روش نسبت به شرایط مالی فدراسیون مناسب نیست. البته این به منزله نهی توانایی فنی کی‌روش نیست بلکه مشکلات مالی فدراسیون مطرح است. در همین جام ملت‌های آسیا و حتی جام جهانی دیدید که کشورها به سمت مربی بومی و یا مربیانی با رنج قیمتی متوسط رفته‌اند.

وی ضمن بیان این جمله که عطشی برای برنامه‌ریزی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: باید نشست و برنامه‌ریزی محکمی انجام داد. به خاطر تیم ملی لیگ دو ماه تعطیل بوده که این مسئله آسیب‌های خاص خودش را داشت. به نظر من اگر عراق قهرمان آسیا هم شود، باز هم به منزله توسعه محور و برنامه محور بودن این کشور نیست، حتی اگر ما هم قهرمان می‌شدیم باز هم این مسئله نمی‌توانست سرپوشی بر تناقضات و مشکلات باشد. واقعیت این است که شرایط نامطلوبی وجود دارد و ایجاد شدن شرایط مطلوب هم بحثی اکتسابی است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا انتظار داشت نتیجه بازی ایران - عراق تغییر کند، گفت: بحث اینکه ما انتظار داشته باشیم یا نداشته باشیم نیست، باز هم تاکید می‌کنم حتی اگر قهرمان هم می‌شدیم مشکلات وجود دارد و باید این مسئله را بپذیریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )