سرپرست تیم تراکتورسازی درباره احتمال برگزاری دیدارهای تدارکاتی این تیم قبل طی امروز و فردا اظهار بی‌اطلاعی کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، احتمال صعود تیم ملی به دور نیمه‌نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا سبب شد تا تیم‌های لیگ برتری برای روزهای باقیمانده تا شروع لیگ برتر برنامه‌ریزی کنند و در همین راستا سرخ پوشان تبریز در این چند روز باقیمانده تا شروع لیگ برتر دیدارهای تدارکاتی مدنظر داشتند.

از همین رو به نظر می‌رسید گسترش فولاد و شهرداری تبریز که دیگر نمایندگان آذربایجان شرقی در لیگ برتر و دسته یک فوتبال کشور هستند رقیب‌های تدارکاتی تراکتورسازان باشند که البته شرط برگزاری این دیدارها صعود تیم ملی به دور بعد و به تعویق افتادن رقابت‌های لیگ برتر بود.

پس از صدور رأی کنفدراسیون فوتبال آسیا ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز درباره احتمال برگزاری این دیدارها اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: کادر فنی تیم و سرمربی در این خصوص تصمیم نهایی را می‌گیرند و تا این لحظه دراین‌باره خبری به دست ما نرسیده است.

وی افزود: ساعت ۱۲ امروز ما آماده برگزاری تمرین هستیم که در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار می‌شود و اگر دیدار تدارکاتی برگزار شود با نظر شخص رسول خطیبی برگزار می‌شود.

تاکنون وضعیت دیدارهای تدارکاتی تیم تراکتورسازی مشخص نشده است و باید منتظر ماند و دید تکلیف این دیدارها به کجا می‌رسد و آیا تراکتورسازان قبل از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر بازی تدارکاتی خواهد داشت یا خیر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.