بازیکن تیم گسترش فولاد گفت: اگر تلاشمان در نیم‌فصل دوم محقق شود می‌توانیم در پایان فصل رتبه‌ای تک‌رقمی کسب کنیم.
علیرضا میرشفیعیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره اردوی ترکیه تیم گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: اردوی ترکیه اردوی بسیار خوبی بود که در آن هم از لحاظ تاکتیکی و هم از لحاظ آمادگی جسمانی به شرایطی ایده آل رسیدیم.

وی افزود: در تمام بازی‌های دوستانه‌ای که با تیم‌های مطرح اروپا داشتیم بسیار بهتر از آنان بازی کردیم و تمامی بازیکنان، کادر فنی و مسئولین باشگاه از این اردو رضایت کامل داشتند.

بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز با اشاره به سابقه خوب کمالوند در تیم‌های تبریزی خاطرنشان کرد: فراز کمالوند جزو سرمربیانی است که اول به دنبال فوتبال زیبا است و نتیجه گرفتن برای او در اولویت دوم قرار دارد.

وی تصریح کرد: امیدوار هستیم با اتکا به تفکرات کمالوند بتوانیم در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی گرفته و تیم را به جایگاهی مناسب برسانیم.

میرشفیعیان در مورد حضور بازیکنان سابق تراکتورسازی در تیم گسترش فولاد گفت: ما بازیکنان قدیمی تراکتور هستیم و بسیار دوست داشتیم تا به این تیم کمک کنیم اما قسمت این‌گونه بود که ما در گسترش فولاد دورهم جمع شده و به کمک شناختی که از یکدیگر داریم به فوتبال تبریز کمک کنیم.

وی تأکید کرد: مسئولان باشگاه گسترش فولاد نیز در جمع شدن این بازیکنان نقش عمده‌ای را ایفا کردند و ما بازیکنان جدیدی هستیم که امیدواریم با هماهنگی هر چه‌بهتر با بازیکنان قدیمی این تیم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز درباره جایگاه نه‌چندان مناسب گسترش فولاد در نیم‌فصل اول تصریح کرد: شاید حال حاضر پیش‌بینی کردن رتبه تیم در پایان فصل کار بسیار سختی باشد اما ما برای بهتر کردن وضعیت گسترش فولاد در نیم‌فصل دوم به اینجا آمده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش تمام بازیکنان، کادر فنی و مسئولین باشگاه گسترش فولاد بر بهتر کردن عملکرد تیم در نیم‌فصل دوم است و اگر تلاشی که ما کرده‌ایم در نیم‌فصل دوم محقق شود حتی می‌توانیم در پایان فصل رتبه‌ای تک‌رقمی کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.