سرمربی ایرلندی تیم فوتبال لیورپول، تساوی خانگی تیمش برابر بولتون در جام حذفی انگلیس را نتیجه بی‌دقتی مردان خود در زدن ضربات آخرشان و همچنین بدشانسی آنها دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، برندان راجرز اعتقاد دارد که کم‌دقتی بازیکنانش در زدن ضربات خود در محوطه جریمه بولتون دلیل ناکامی آنها برای کسب نتیجه دلخواه و رضایت دادن سرخپوشان به تساوی بدون گل در آنفیلد است.

مردان راجرز در بیشتر دقایق بازی بر توپ و میدان مسلط بودند اما در نهایت نتوانستند دروازه تیم تحت هدایت نیل لنون را باز کنند تا کار دو تیم به بازی دوم که بولتون میزبان آن خواهد بود، کشیده شود.

سرمربی ایرلندی قرمزپوشان مرسی‌ساید در پایان بازی از شاگردانش خواست که مقابل دروازه حریفان دقت بیشتری به خرج دهند و گفت: ما هر کاری انجام دادیم جز اینکه توپ را به تور دروازه بچسبانیم. از نظر حرکات خلاقانه ما عالی کار کردیم و برابر تیمی خوب، یک نمایش دفاعی قدرتمند داشتیم. نیل لنون از بولتون تیمی ساخته که شکست دادنش بسیار سخت است. ما از فضاهای خالی برای موقعیت‌سازی به خوبی استفاده کردیم و شاید اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودیم و در ضربات آخرمان دقت بیشتری به خرج می‌دادیم، بازی را برده بودیم. این اتفاق اما رخ نداد. با این حال دروازه خود را بسته نگه داشتیم.

راجرز افزود: ما می‌خواهیم صعود کنیم اما هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است. بولتون زمین زیبایی دارد و این به نفع ماست. ما بازیکنانی داریم که به تازگی از بند مصدومیت رها شده‌اند و این فرصتی برای آنهاست که بازی کنند و همچنین به نفع ماست، چون قدرت‌مان را افزایش می‌دهد. بازی برگشت، بازی بسیار مهمی خواهد بود. ما اینجا بازیکنانی داریم که به ما اجازه می‌دهند از سیستم چرخشی استفاده کنیم و تاکتیک‌های‌مان را تغییر دهیم و امیدوارم که ثبات تیم هم حفظ شود. تیم در حال حاضر دارد خوب بازی می‌کند و تا زمانی که شرایط اینگونه است، همه می‌خواهند در تیم بازی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.