رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: از اول هم پیش‌بینی می‌کردم تغییر نتیجه دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق کار بسیار سختی است.
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تاج در صحبت با خبرنگاران حاضر در فدراسیون فوتبال در مورد اینکه برنامه هفته هجدهم لیگ برتر اعلام شده است، عنوان کرد: باید ببینیم تیم ملی چه زمانی به ایران می‌آید تا زمان آغاز لیگ مشخص شود اما طبق بررسی‌های انجام شده برنامه را اعلام کردیم.

وی در رابطه با رد شکایت فدراسیون فوتبال به خاطر مسئله دوپینگ علا عبدالزهرا عنوان کرد:‌ همان اول هم پیش‌بینی کردم که تغییر نتیجه بازی بسیار سخت است. به هر حال ما تلاشمان را کردیم اما بعید بود که این اتفاق رخ دهد.

رئیس سازمان لیگ در رابطه با وضعیت ادامه همکاری کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال، گفت: به هر حال باید این مسئله بررسی شود و من نمی‌دانم که در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

تاج در رابطه با مصاحبه کارلوس کی روش علیه حمید درخشان و امیر قلعه‌نویی،‌گفت: حفظ احترام مربیان داخلی لازم است. این مربیان لیگ را اداره می‌کنند و زحمت پرورش بازیکنان را می‌کشند. همچنین اعتقاد دارم احترام کی‌روش هم باید حفظ شود و این رابطه متقابل باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد که کسانی به کی‌روش اطلاعات می‌دهند که او در مورد درخشان به جزئیات زیادی اشاره کرده است، گفت: در این مورد اطلاعی ندارم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )