مجید جلالی می گوید درباره هر چیزی که مربوط به تیم ملی باشد حرف نمی زند اما او منتقد این دعواهاست.
مجید جلالی سرمربی سایپا در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین ؛ ابتدا از اردوی تیمش در کربلا سخن می گوید:«راستش این اردو یکدفعه اتفاق افتاد. ۴ روز هم بود اما روحیه تیم ما را متحول کرد. ما از ابتدای سال داشتیم پیام های اخلاقی درباره صرفه جویی در مصرف آب را تبلیغ می کردیم و همین باعث شد تا دوستان مان در اداره آب و فاضلاب این اردو را به ما هدیه بدهند. ۲ روز در کربلا بودیم ، دو روز هم نجف. هر روز تمرین می کردیم و می رفتیم حرم برای زیارت. فکر کنم این بهترین اردوی زیارتی تمرینی بود که می شد داشته باشیم.»

جلالی در این اردو یادداشتی هم برای وبسایت کانون مربیان نوشت و از سیر قهقرایی فوتبال آسیا به سمت بازی های نتیجه گرا گلایه کرد. البته این یادداشت قبل از بازی تیم ملی با عراق نوشته شده و روی سایت رفته اما هنوز تازگی دارد. جلالی درباره این یادداشت می گوید:« آنچه دیدی نظرات من درباره فوتبال آسیاست. اینکه چقدر به سمت فوتبال فردا حرکت می کند. اینکه سهم نتیجه گیری چقدر باید باشد و فوتبال زیبا چقدر. اینکه چه کاری برای آینده انجام می دهیم و چه کارهایی اشتباه است. من در همان یادداشت از امارات به عنوان پدیده بازی ها نام بردم و دیدید که این تیم توانست ژاپن را شکست دهد. البته خودم این بازی را ندیدم اما به نظرم جام ملتهای ۲۰۱۵ یک کلاس درس خوب است. چقدر عالی می شود اگر بعد از بازی ها فارغ از این جنگ های زرگری دور هم جمع شویم و در محیطی آرام درباره این بازی ها حرف بزنیم. باید استراتژی تعریف کنیم و بدانیم از فوتبال چه می خواهیم. این سبک دعوا و دعوا فقط شرایط را بدتر می کند. این بازی ها را می شود طبقه بندی کرد و از درونش اطلاعات خوبی استخراج کرد. باید ببینیم آنچه اتفاق افتاده چه درس هایی داشت. در این بازی ها تیم هایی ستاره محور داشتیم و تیم هایی که کار تیمی بالایی داشتند. بدون شک بازیکنی مثل عمرعبدالرحمن برای تیم امارات نقش یک ستاره را بازی می کند و سبک متفاوتی از بازیکنان دیگر دارد. باید دید چرا ژاپن با همه داشته هایش این قدر زود از بازی ها کنار می رود و عراق چه ویژگی هایی داشته. البته این بحث ها علمی است و تخصصی . باید در فضایی آرام و بدون درگیری های پوچ به آنها پرداخته شود.»

سرمربی سایپا که رئیس کانون مربیان است و پیشترها اولین بار مدعی مربیان بی کیفیت خارجی شده و در نامه ای به رئیس جمهور پیشین از حضورشان در فوتبال گله کرده بود ، درباره این دعوای بین مربی خارجی تیم ملی و مربیان داخلی هم گفت:« این ها دعواهایی پوچ هستند که هیچ عایدی برای فوتبال ایران ندارند. همان قدری که خارجی پرستی سم است ، خارجی ستیزی هم ضرر دارد. »

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )