سرمربی استقلال گفت که فعلا حرفی در مورد کارلوس کروش نمی زند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران گفت: «من از برنامه سازمان لیگ تعجب می کنم. این آقایان خودشان فوتبال بازی کرده اند. وقتی برنامه می دهند ما بر اساس این برنامه پیش می رویم و بدنسازی می کنیم. حالا هم تحت فشار هستیم.فکر کنید تیم ملی به فینال رسیده. این همه به تیم ملی بها داده اید، یک دهم آن را به باشگاه ها بها بدهید. بسیاری از تیم ها هنوز خارج از کشور هستند ولی فدراسیون می گوید بیایید بازی کنید. من به فدراسیون توصیه می کنم بر اساس برنامه پیش برود.»

او ادامه داد: «امیدوارم بازیکنان از فضای تیم ملی فاصله بگیرند و به تمرین برگردند. ما هر سال با این شرایط مواجه می شویم و مشکلات زیادی برایمان ایجاد شده است. امیدوارم کار هلمکه به جراحی نکشد تا از این بازیکن استفاده کنیم.»

سرمربی استقلال در مورد صحبت های تند کارلوس کروش علیه خود گفت: «درمورد کروش فعلا حرفی ندارم و جوابش را به صورت بیانیه می دهم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا نتیجه بازی ایران - عراق را تغییر خواهد داد؟ گفت: «من به این مسئله کاری ندارم. من قبلا هم تذکر داده بودم که دوپینگ را کنترل کنند. البته صحبت من در مورد لیگ ایران است.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )