فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای به کمیته روابط بین‌الملل سازمان لیگ ایران دوپینگی بودن بازیکن تیم ملی عراق را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با ارسال نامه فیفا به کمیته روابط بین‌الملل سازمان لیگ فوتبال ایران دوپینگ هافبک تیم ملی عراق محرز شد و حالا باید منتظر تصمیم مسئولان کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص دیدار ایران و عراق بود.

علا عبدالزهرا، هافبک تیم ملی عراق که ابتدای این فصل در تراکتورسازی تبریز عضویت داشت و سپس راهی تیم پلیس عراق شد، در زمان حضورش در ایران دوپینگش مثبت اعلام شده بود. از همین‌رو کمیته مبارزه با دوپینگ ایران گزارش مثبت اعلام شدن دوپینگ این بازیکن را به فیفا داد تا در خصوص این بازیکن تصمیم‌گیری شود. فیفا نیز با ارسال نامه‌ای به کمیته روابط بین‌الملل سازمان لیگ اعلام کرد آزمایش دوپینگ عبدالزهرا مثبت بوده است.

با توجه به اینکه عبدالزهرا در بازی ایران و عراق حضور داشت، مسئولان تیم ملی امیدوارند که AFC رأی انضباطی به پیروزی ۳ بر صفر ایران دهد تا شاگردان کارلوس کی‌روش با وجود شکست مقابل عراق در ضربات پنالتی بتوانند راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند.

به گزارش تسنیم، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فردا (یکشنبه) جلسه خود را برگزار خواهد کرد تا در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.