مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: مذاکره با برانکو ایوانکوویچ برای هدایت سرخپوشان تهرانی از طرف مسئولان فعلی این باشگاه نبوده است.
مهران بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص خبر مذاکره مسئولان باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ گفت: در روزهای اخیر مشکلات باشگاه پرسپولیس آنقدر زیاد بوده که ما گرفتار خیلی از مسائل بودیم و فرصت نکردیم که بخواهیم به تغییر کادر فنی فکر کنیم. به عنوان دبیر هیئت مدیره اعلام می‌کنم تمام اعضای هیئت مدیره حمایت خود را از کادر فنی فعلی اعلام کرده‌اند و به هیچ وجه دنبال ایجاد تغییرات روی نیمکت تیم نیستیم.

وی ادامه داد: برانکو مدعی است از باشگاه پرسپولیس با او تماس گرفته‌اند. اگر فرض را بر این بگذاریم که ادعای او درست است، شاید آقایانی که فکر می‌کردند در باشگاه پرسپولیس سمت خواهند گرفت پیشدستی کرده‌اند و با برانکو برای پذیرفتن هدایت پرسپولیس تماس گرفته باشند! باز تأکید می‌کنم این تماس از سوی مسئولان فعلی باشگاه پرسپولیس نبوده است.

مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: مسئولان باشگاه در حال حاضر به حل مشکلات مالی این تیم فکر می‌کنند و به دنبال این هستیم تا با جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی خبرهای خوبی را به هواداران بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.