مدیرکل حوزه وزارتی و مشاور وزیر ورزش‌وجوانان گفت: علی پروین به همراه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس تا پیش از واگذاری این باشگاه، کانون یا تعاونی پیشکسوتان پرسپولیس را تشکیل می‌دهند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید گرشاسبی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش‌وجوانان اظهار داشت: دکتر گودرزی در ملاقاتی که با علی پروین و جمعی از پیشکسوتان داشت، در تأیید درخواست آنها پیشنهاد کرد با توجه به واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی تا پایان سال جاری، سهمی هم به پیشکسوتان که صاحبان اصلی این دو باشگاه هستند در قالب یک کانون و تعاونی داده شود.

مشاور وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در یکی از برنامه‌های تلویزیونی عنوان شده بود علی پروین برای پرسپولیس کاری کند، افزود: البته موضوع مورد بحث این نکته، تشکیل تعاونی پیشکسوتان با پیشنهاد و حمایت علی پروین بوده و هدف از این کار سهیم شدن پیشکسوتان در سهام این باشگاه است. همانطور که آقای وزیر در جلسات واگذاری استقلال و پرسپولیس عنوان کرده است، حتماً در این روند باید نقش پیشکسوتان و بزرگان این دو تیم دیده شود.

مدیرکل حوزه وزارتی و مشاور وزیر ورزش‌وجوانان با ابراز امیدواری نسبت به تسریع روند واگذاری این دو باشگاه از سوی سازمان خصوصی‌سازی گفت: خوشبختانه مجلس و دولت یازدهم تصمیم دارند این دو باشگاه به صورت صددرصد واگذار شوند و در این بین پیشکسوتان و بزرگان این دو باشگاه حتماً نقش خواهند داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )