سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که هیچ بازیکنی از تیمش جدا نخواهد شد و در این تیم ماندنی هستند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید درخشان که امروز (شنبه) در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود در خصوص وضعیت این تیم و اینکه چند بازیکن تیمش درخواست جدایی کرده‌اند، اظهار داشت: انشاءالله اوضاع باشگاه درست می‌شود و همه بازیکنان هم در تیم می‌مانند.

وی درباره اینکه علی طاهری، نایب رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس چگونه اکنون در باشگاه تصمیم‌گیری می‌کند در حالی که نفر دومی مشخص نشده است، گفت: او در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس حق امضا دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه رضا حقیقی اعلام کرده می‌خواهد از این تیم جدا شود و با توجه به مشکلات موجود هواداران هم نگران وضعیت تیم هستند، خاطرنشان کرد: رضا حقیقی از تیم ما جدا نمی‌شود. در حال حاضر هم بیشتر از هواداران من نگران هستم و امیدوارم که اوضاع تیم هر چه زودتر درست شود.

درخشان در پاسخ به این سؤال که با شرایط موجود و نبود مدیرعامل تکلیف باشگاه چه خواهد شد، عنوان کرد: این مسائل به وزارت ورزش و جوانان مربوط می‌شود. ما هم امیدواریم که شرایط را بهتر کنند.

«تیم لخویای قطر که حریف پرسپولیس است به دنبال امانوئل آدبایور رفته، در حالی که سرخپوشان هیچ تلاشی در نقل‌وانتقالات نمی‌کنند». وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: ابتد باید بگویم لخویا آدبایور را گرفته و تیم خود را تقویت کرده است. ما هم به دنبال تقویت تیم هستیم و تا چند روز آینده بازیکن جدید جذب خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه به دنبال دو بازیکن برزیلی بود،‌ افزود: کارنامه این بازیکنان برزیلی مشخص بود که قرار بود به پرسپولیس بیایند اما ما کمی تأخیر و تعلل کردیم که باعث شد یکی از این بازیکنان راهی مصر شود. اگر باز هم تعلل کنیم، دیگر بازیکن برزیلی هم به تیم دیگری خواهد رفت.

درخشان درباره اینکه گفته می‌شود برای معاوضه نیلسون با یکی از بازیکنان ذوب‌آهن مذاکره‌ای صورت گرفته است، اظهار داشت: ما با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده‌ایم. نیلسون هم جایی نمی‌رود و در پرسپولیس می‌ماند.

وی در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی‌اش از آینده پرسپولیس چیست، گفت: من که نباید پیش‌بینی کنم. کسانی که در باشگاه تصمیم‌گیرنده هستند تلاش می‌کنند تا بهترین شرایط فراهم شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در واکنش به این موضوع که اگر تیمش در ادامه رقابت‌ها و در لیگ قهرمانان آسیا موفق نشود به نظر می‌رسد مقصر ناکامی‌ها وزارت ورزش و جوانان باشد، خاطرنشان کرد: این را باید از خودشان بپرسید نه من. تصمیم‌گیرنده من نیستم، بلکه به عنوان سرمربی وظایف دیگری دارم که لیست مورد نیازم را هم به باشگاه داده‌ام تا بازیکنان جذب شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.