عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مشخص نیست که اسناد مالی فدراسیون به مجمع آتی می‌رسد یا نه و ما هم دقت را فدای سرعت نمی‌کنیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، منصور قنبرزاده در خصوص جلسه امروز (شنبه) کمیته بررسی حساب‌های مالی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از ساعت ۹ صبح امروز به همراه مسئول مالی و خزانه‌دار فدراسیون در جلسه حاضر شدیم و مستنداتی که برای بررسی حساب‌های مالی نیاز داشتیم به دست گروه حسابرس رسید.

وی افزود: برای بررسی حساب‌های مالی فدراسیون مکاتبات رسمی صورت گرفته و همچنین حسابرس خبره‌ای که خارج از فدراسیون مشغول است به عنوان مشاور به این تیم بازرسی کمک می‌کند. قرار است گزارش‌ها را با او در میان بگذاریم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تأکید کرد: ما در این گروه، بندی داشتیم که فقط یک نفر در خصوص مفاد جلسه صحبت کند و باقی اعضای گروه از صحبت‌ کردن خودداری کنند. وقتی خودمان صحبت از قانون می‌کنیم و می‌خواهیم قانون رعایت شود درست نیست که بنده بخواهم به صحبت‌هایم ادامه دهم. درباره صورتجلسه فقط امیر عابدینی صحبت خواهد کرد.

قنبرزاده با بیان اینکه امیر عابدینی در طبقه چهارم فدراسیون و در دفتر هادی آیت‌اللهی مشغول بررسی حساب‌های مالی فدراسیون است، گفت: کار بسیار سنگین است و امکان دارد جلسه امشب تا ساعت ۸ یا ۹ شب هم ادامه پیدا کند. اکنون هم ما برای تنفس از جلسه خارج شده‌ایم و جلسه همچنان ادامه دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که محمود گودرزی (وزیر ورزش و جوانان) اعلام کرده برخی حساب‌های مالی فدراسیون فوتبال که مربوط به سال‌های ۹۲ و ۹۳ می‌شود مخدوش است، تصریح کرد: مستندات در اختیار ما قرار گرفته اما بنده نشنیدم که وزیر ورزش بگوید اسناد مالی مخدوش است. اعضای مجمع خودشان به حساب‌های مالی سال‌های ۹۱ و ۹۲ انتقاد دارند و آن را نپذیرفته‌اند به همین دلیل است که حساب‌ها بررسی می‌شود و اگر ابهامی وجود نداشت کمیته بررسی حساب‌های مالی فدراسیون تشکیل نمی‌شد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسد بررسی اسناد مالی فدراسیون به مجمع نرسد، گفت: نمی‌دانم که بررسی اسناد مالی به مجمع می‌رسد یا نه. بخشی از اسناد به دست ما رسیده و بخش دیگری هم در یکی دو روز آینده آماده می‌شود تا به دست ما برسد اما نمی‌خواهیم سرعت کار را بالا ببریم و دقت را فدا کنیم.

قنبرزاده درباره اینکه گفته می‌شود شاید دستورجلسه مجمع فدراسیون فوتبال تغییر کند و در خصوص بودجه نباشد، خاطر نشان کرد: بگذارید در خصوص ادامه گزارش‌ها آقای عابدینی صحبت کند و من چیزی نگویم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود فردی به نام شیخ سفلی پیش از این به عنوان بازرس غیرقانونی در فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کرده، گفت: این هم جزو ابهامات است و مسئله را پیگیری می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.