مهاجم برزیلی آبی‌و‌اناری‌پوشان از ستاره تیم ملی آرژانتین به عنوان الگوی خود یاد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیمار در گفت‌و‌گو با روزنامه اسپانیایی «اسپورت» اظهار داشت: قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آرزویی است که از کودکی در سر دارم. البته می‌توانم تصور کنم که قهرمانی با بارسلونا چطور خواهد بود. رئال مادرید تیم بزرگی است که بهترین بازیکنان دنیا هم در آن عضویت دارند. رئالی‌ها به صورت تیمی خیلی عالی کار می‌کنند ولی من نیز هم‌تیمی‌هایم را باور دارم. ایمان بالایی به بارسلونا دارم و فکر می‌کنم که بتوانیم به نتایج بهتری برسیم. اطمینان دارم که در اوج به کارمان پایان خواهیم داد.

کاپیتان ۲۲ ساله تیم ملی برزیل تصریح کرد: برای من بازی در کنار مسی، بهترین بازیکن جهان کار ساده‌ای است. بازی در کنار او یک افتخار است. زمانی که در برزیل بازی می‌کردم و بازی لئو را می‌دیدم او را الگوی خودم قرار دادم. حالا همبازی مسی هستم و می‌توانم ببینم تمام چیزهایی که در موردش فکر می‌کردم، درست بوده است. او بهترین است.

وی همچنین با تمجید از مهاجم اروگوئه‌ای کاتالان‌ها که در نقل‌وانتقالات تابستانی از لیورپول به بارسا پیوست، عنوان کرد: سوارز بازیکن بزرگی است ولی این را به خاطر داشته باشید که سال اول حضور در هر تیمی سال سازگاری و وفق دادن است. سال اول حضور خود من هم در بارسلونا دشوار بود و فکر می‌کنم برای لوئیز هم همینطور است ولی او سرانجام خود را در این تیم جا خواهد انداخت و گل‌های بیشتری به ثمر خواهد رساند.

نیمار پس از اینکه بازی‌های بارسلونا مقابل ختافه در رقابت‌های لالیگا و اوئسکا در جام حذفی اسپانیا را به دلیل مصدومیت قوزک پا از دست داد، روز گذشته (جمعه) به تمرینات گروهی این تیم بازگشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.