هافبک- مهاجم سرخپوشان مرسی‌ساید عنوان پسر طلایی اروپا در سال ۲۰۱۴ را به خود اختصاص داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، رحیم استرلینگ جایزه «پسر طلایی» که به بهترین بازیکن جوان سال اروپا تعلق می‌گیرد را از روزنامه «توتو اسپورت» ایتالیا کسب کرد تا پس از وین رونی که در سال ۲۰۰۴ به این عنوان دست یافته بود اولین انگلیسی لقب بگیرد که این جایزه را به خود اختصاص می‌دهد.

هافبک- مهاجم لیورپول که فصل گذشته در نایب‌قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس نقشی کلیدی داشت و خود را به ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال انگلیس هم رساند برای کسب عنوان پسر طلایی اروپا بازیکنانی نظیر عدنان یانوزای از منچستریونایتد، هاکان چالهان‌اوغلو از بایرلورکوزن و لازار مارکوویچ، هم‌تیمی صربستانی‌اش را پشت‌سر گذاشت.

رحیم استرلینگ ۲۰ ساله در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: کسب چنین عنوانی دستاوردی بزرگ است. هم خودم و هم خانواده‌ام از این بابت احساس خیلی خوبی داریم. همیشه می‌خواستم سخت تلاش کنم و خودم را در فوتبال جهان مطرح کنم. تمام تلاشم را برای لیورپول انجام دادم و از اینکه این جازه به من تعلق گرفت، ممنون هستم.

وی افزود: درست است که تاکنون در این فصل زیاد در گلزنی موفق نبوده‌ام ولی بازیکنی جوان هستم و هنوز جای پیشرفت و یادگیری دارم. رسیدن به چنین دستاوردی نشان می‌دهد که با سختکوشی می‌توان به جایگاهی که دنبالش هستید، برسید. امیدوارم این تلاش تداوم داشته باشد و وارد مرحله دیگری از زندگی‌ شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.