هافبک بلژیکی شیاطین سرخ می‌‌گوید او برای بسیاری بهانه خوبی بوده است تا ناکامی‌ها فصل گذشته منچستریونایتد را توجیه کنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مروان فلینی معتقد است که به خاطر عملکرد و نتایج ضعیف فصل گذشته شیاطین سرخ در لیگ برتر تحت هدایت دیوید مویس که در رده هفتم به کار خود پایان دادند، او بیش از همه مقصر جلوه داده شده است.

فلینی ۲۷ ساله که همراه با مویس از اورتون با قراردادی ۳۴ میلیون یورویی به منچستریونایتد پیوست، در اولین فصل حضورش در اولدترفورد، همچون سایر هم‌تیمی‌هایش عملکرد ضعیفی داشت اما او بیش از سایر هم‌تیمی‌هایش در مظان اتهام به کم‌کاری قرار گرفت.

وی در گفت‌وگو با نشریه تایمز لندن گفت: فصل گذشته ما در کار تیمی موفق نبودیم و برای آنهایی که از بیرون وضعیت باشگاه را زیر نظر داشتند کار آسانی بود که تمام تقصیرها را به گردن من بیندازند، چون مویس مرا همراه با خود به منچستریونایتد آورده بود. به هر حال آن انتقادات چیزی بود که مجبور بودم تحمل کنم. روزهای سختی بود، چون در تمام طول دوران بازیگری‌ام هرگز چیزی مانند آن را تجربه نکرده بودم.

فلینی افزود: من از اتفاقی که فصل گذشته برایم رخ داد درس‌های زیادی گرفتم. من برای آن چیزی که مردم می‌گویند احترام قائلم اما بیشتر از آنکه نگران خودم باشم، نگران خانواده‌ام، پدر و مادرم و برادرانم بودم، چون چیزهای بدی که درباره من گفته می‌شد آنها را آزار می‌داد. فکر می‌کنم که آنها هم روزهای سختی را پشت سر گذاشتند.

فلینی در ادامه به دیوید مویس که اکنون هدایت تیم رئال سوسیه‌داد را بر عهده دارد اشاره داشت و تأکید کرد که نباید او را با آماری که در اولدترافورد داشت، از بین برد.

فلینی عنوان کرد: مویس زمانی که هدایت منچستریونایتد را برعهده داشت، آنقدر که باید خوش‌شانس نبود اما این موضوع چیزی را درباره این وقعیت که او پتانسیل کسب موفقیت در منچستریونایتد را داشت، عوض نمی‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.