با توجه به اینکه دادستانی اجازه جدا شدن هیچ یک از بازیکنانی را از راه‌آهن نداده باید دید تکلیف بازیکنانی که در لیست مازاد این تیم قرار گرفته‌اند چه می‌شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید استیلی امروز اعلام کرد بر فعالیت خود به عنوان سرمربی در تیم راه‌آهن ادامه خواهد داد و با توجه به اینکه دادستانی مالکیت تیم را برعهده دارد هیچ بازیکنی نمی‌تواند از جمع این تیم جدا شود. این در حالی است که مهدی مهدی‌پور که پیش از این در کنار محمد آبشک و شیث رضایی در لیست مازاد قرار گرفته بود، تنها از جمع راه‌آهنی‌ها جدا شده است. مهدی‌پور پس از اینکه در لیست مازاد قرار گرفت برگه فسخ قراردادش را امضا کرد و به صورت رسمی از تیم جدا شد. همچنین در قرارداد وحید طالب‌لو بندی وجود دارد که اگر تا نیم فصل ۳۵ درصد از قراردادش را دریافت نکند می‌تواند به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کند، به این ترتیب گلر راه‌آهنی‌ها روز گذشته با حضور در هیأت فوتبال قراردادش را فسخ کرد.

پیش از این صحبت از جدایی ایگور ننزیچ دروازه‌بان ۳۰ ساله اهل اسلوونی بود اما با توجه به اتفاقاتی که رخ داده و اینکه این گلر برگه فسخ قراردادش را امضا نکرده باید منتظر ماند و دید تا روز دوشنبه تکلیف او چه می‌‌شود. همچنین وضعیت شیث رضایی و محمد آبشک قرار است روز دوشنبه مشخص شود.

حمید استیلی اول دی‌ماه جلسه‌ای با مسئولان دادستانی هم خواهد داشت تا تکلیف بازیکنان این تیم مشخص شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.