مدیر برنامه‌های نیلسون اعلام کرد که تکلیف این دروازه‌بان با پرسپولیس روز شنبه مشخص می‌شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نیلسون کوریا قصد داشت در پایان هفته‌ای که گذشت ایران را به مقصد پرتغال ترک کند اما به خاطر مشکل خروجی‌ و عدم همکاری باشگاه پرسپولیس با او برای حل این مشکل، مجبور شد چند روز دیگر هم در کشورمان ماندنی شود.

نیلسون صبح روز گذشته (پنجشنبه) برای حل مشکل خروجی‌اش به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرد اما باز هم دست خالی برگشت.

مدیربرنامه‌های این دروزاه‌بان در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: برای حل مشکل خروجی نیلسون به باشگاه رفتیم و منتقمی گفت چون حق امضا ندارد، نمی‌تواند برگه خروجی او را امضا کند. او گفت که این برگه را طاهری نایب رئیس هیئت‌مدیره باید امضا کند و قرار شد شنبه نزد وی برویم.

وی در پاسخ به این سوال که نیلسون در پرسپولیس خواهد ماند یا نه گفت: در باشگاه به ما گفتند که چرا با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره شده‌اید و من هم جواب دادم چون واسطه‌های کادرفنی پرسپولیس با چند دروازه‌بان از جمله حسن رودباریان و وحید طالب‌لو مذاکره کرده‌اند ما هم با واسطه باشگاه‌ها وارد مذاکره شدیم.

مدیربرنامه‌های نیلسون تاکید کرد: در واقع ما هیچ مذاکره رسمی با باشگاه‌ها نداشتیم اما از آنجا که پرسپولیس تکلیف نهایی نیلسون را مشخص نکرده و مدام امروز و فردا می‌کنند او هم حق دارد به فکر آینده خود باشد.

 مدیربرنامه‌های نیلسون در پایان تاکید کرد که تکلیف نهایی این دروازه‌بان روز شنبه (فردا) در جلسه با طاهری یا هر فرد دیگری که قرار است کارهای اجرایی را در باشگاه پرسپولیس در دست بگیرد، مشخص خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )