مربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان گفت: بازیکنان خوبی در تیم امید داریم اما فعلا از تیم بودن دور هستند و باید با تلاش بیشتر آنها را تیم کنیم.
هادی طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره وضعیت تیم ملی امید گفت: خوشبختانه بازیکنان خوبی در اختیار داریم اما این بازیکنان از تیم بودن دور هستند و باید کار زیادی انجام دهیم تا این بازیکنان خوب در قالب یک تیم فعالیت کنند چرا که نفرات خوبی داریم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود کادر فنی انتخاب شده برای تیم ملی امید برای هدایت چنین تیمی بی‌تجربه هستند، اظهار داشت: به هر حال هر انتخابی که می‌شود یکسری نقدها وجود دارد اما در کادر فنی ما آدم باتجربه هم هست و باید بگویم کادرفنی تیم امید با تجربه هم هست اما چیزی که در این میان مهم است این است که تیم امید سال‌ها نتیجه نگرفته و باید یک وفاق ملی تشکیل شود و همه دست به دست هم بدهند تا این تیم به المپیک برود.

طباطبایی در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند پس از ۴۰ سال راهی المپیک شود، گفت: مطمئن باشید با همه توان تلاش می‌کنیم تا به المپیک برویم.

طباطبایی درباره برنامه‌های اردوی تیم ملی در جزیره کیش هم اظهار داشت: برنامه‌های کیش مشخص شده و در صورت صلاحدید قطعا اعلام خواهد شد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم ملی امید انتخاب شده، تصریح کرد: من در خدمت تیم ملی هستم و هر کمکی از دستم بربیاید برای این تیم انجام می‌دهم و جایگاه مهم نیست و مهم این است که بتوانم در هر بخشی که به وجودم نیاز هست کمک کنم اما من مربی دروازه‌بانان نیستم. هر چند که شاید به خاطر کارنامه من عنوان شده که من مربی دروازه‌بانان هستم اما باز هم تأکید می‌کنم که هر کمکی لازم باشد به تیم ملی امید انجام می دهم. درباره مربی دروازه‌بانان تیم امید از خاکپور بپرسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.