کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان با رد اظهارات اخیر مربی اوساسونا تأکید کرد تاکنون از حضور در تیم ملی ایران چشم‌پوشی نکرده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم اسپانیا موسوم به لیگا آدلانته شنبه شب هفته جاری تیم فوتبال اوساسونا با نتیجه یک بر صفر مقابل میزبان خود، میراندس تن به شکست داد تا این تیم با ۱۶ امتیاز در مکان نوزدهم جدول ۲۲ تیمی این رقابت‌ها قرار بگیرد.

جواد نکونام روز گذشته (پنجشنبه) با حضور در کنفرانس خبری گفت: پیش از هر چیز می‌خواهم از هوادارانی که ما را در بازی مقابل میراندس همراهی کردند، تشکر و به خاطر بازی بدمان از آنها عذرخواهی کنم. باید بگویم بازیکنان اوساسونا هم از این شکست عصبانی و ناراحت بودند. به هر حال می‌خواهیم تا با کمک یکدیگر تیم را مجدداً به روزهای خوبش بازگردانیم. ما برای هواداران‌مان بازی می‌کنیم و در هر بازی حاضریم جان خود را برای اوساسونا و هوادارانش بدهیم.

وی افزود: به نظرم بیش از حد فشار روی بازیکنان است ولی این مشکلات مربوط به این فصل و امسال نمی‌شود. مشکلات کنونی اوساسونا از سال گذشته کلید خورد، جایی که باشگاه بدون رئیس سیر نزولی به خود گرفت ولی با این حال می‌توانیم با به نمایش گذاشتن بهترین عملکردمان و اتحاد بین باشگاه، هواداران و بازیکنان تیم را مجدداً بالا بکشیم.

هافبک ایرانی سرخپوشان پامپلونا که تاکنون ۱۸۳ بازی با پیراهن اوساسونا انجام داده است، عنوان کرد: زمانی که در سال ۲۰۰۶ به اوساسونا پیوستم فکرش را هم نمی‌کردم این تعداد بازی را با پیراهن این تیم انجام دهم و این برای من افتخار است. اوساسونا در قلب من جای دارد و از اینکه این همه بازی برای این تیم انجام داده‌ام، خیلی خوشحالم.

نکونام همچنین در خصوص اظهارنظر اخیر سرمربی لهستانی اوساسونا که گفته بود نکونام قصد ندارد تا به اردوی تیم ملی ایران ملحق شود و به فکر ثبت رکورد بازی‌های بیشتر برای اوساسوناست، گفت: یان اروبان چیزی در این خصوص به من نگفت ولی اگر قصد داشت در این مورد اظهارنظر کند بهتر بود پیش از آن با من صحبت می‌کرد. به هر حال واضح است که تا به حال از حضور در تیم ملی کشورم چشم‌پوشی نکرده‌ام و زندگی‌ام را در ایران ادامه خواهم داد. شاید سال دیگر از تیم ملی خداحافظی کردم ولی در حال حاضر می‌خواهم تمرکزم را روی بازی‌های جام ملت‌های آسیا بگذارم و پس از آن باید ببینم که اوضاع چطور پیش خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.