سرمربی پرسپولیس امیدوار است بدشانسی دست از سر تیمش بردارد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید درخشان سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی با فولاد گفت: «با وجود تمام محرومان و مصدومانی که داریم، مهرداد کفشگری هم مصدوم شد. با این شرایط باید به مصاف فولاد برویم. فولاد تیم خوبی است و جایگاه خوبی در جدول دارد. امیدوارم بدشانسی دست از سر پرسپولیس بردارد تا بتوانیم خوب بازی کنیم. فردا باید از دروازه بان تیم امیدمان استفاده کنیم چون نیلسون مصدوم شده. ما فردا هم بدون تماشاگر به میدان می رویم.»

درخشان در مورد وضعیت سیاسی مدیرعامل پرسپولیس گفت: «اگر دست من بود هرچه زودتر این مشکلات را حل می کردم. ولی بعضی مسائل دست من نیست. عصر امروز با هیات مدیره جلسه دارم و لیست بازیکنان را به آن ها می دهم. بازیکنانی که ما می خواهیم، همه تیم دارند و باشگاه هایشان به سختی رضایت نامه آن ها را صادر می کنند. دوستان تلاش می کنند که این مشکل حل شود. از مقامات قضایی می خواهم به این موضوع نگاه ملی داشته باشند. در حالی که مدیرعامل ما نیست، نمی توانیم بازیکن بگیریم. مدیرعامل باید زیر چک بازیکن را امضا کند.»

درخشان در مورد پیوستن محسن مسلمان به باشگاه استقلال گفت: «نمی دانم این انتقال انجام شده یا نه. ولی ما برای جذب او اقدام کرده ایم. برایم عجیب است که ذوب آهن برای محسن مسلمان از ما دو میلیارد تومان پول خواست. می خواستیم از استقلال خوزستان هم میثم مجیدی را بگیریم اما آن ها دو بازیکن خوب ما را می خواستند.»
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.