شاگردان هاب استیونس در دیداری خارج از خانه فرایبورگ را شکست دادند و خود را از انتهای جدول بوندس‌لیگا جدا کردند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا شب گذشته (جمعه) با انجام دیدار فرایبورگ - اشتوتگارت آغاز شد. در این بازی اشتوتگارت موفق شد با نتیجه ۴ بر یک از سد میزبانش، فرایبورگ بگذرد و کمی از قعر جدول فاصله بگیرد.

برای اشتوتگارت در این دیدار مارتین هنریک (۳۱ و ۷۶)، کارلوس گروزو (۵۲) و تیمو ورنر (۶۸) گلزنی کردند و تک‌گل فرایبورگ را هم ولادیمیر داریدا در دقیقه ۴۲ به ثمر رساند. همچنین فرایبورگ از دقیقه ۷۰ در پی اخراج استفان میتروویچ ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌داد.

شاگردان هاب استیونس با این برد ۱۲ امتیازی شدند و با دو پله صعود به رده شانزدهم جدول ۱۸ تیمی بوندس‌لیگا صعود کردند. فرایبورگ هم با قبول این شکست ۱۲ امتیازی باقی ماند و در حال حاضر در جایگاه چهاردهم جدول است.

هاب استیونس هفته گذشته به دنبال ناکامی‌های پی‌درپی تیم اشتوتگارت به عنوان جانشین آرمین فِه انتخاب شد و در نخستین بازی خود به عنوان سرمربی این تیم موفق به شکست فرایبورگ شد.

رقابت‌های این هفته بوندس‌لیگا عصر امروز و امشب (شنبه) با دیدارهایی به شرح زیر پیگیری می‌شود:

آگزبورگ - هامبورگ بایرلورکوزن - اف‌سی کلن هرتابرلین - بایرن مونیخ شالکه ۰۴ - ماینتس وردربرمن - پادربورن هوفنهایم - هانوفر

پرونده این رقابت‌ها فردا (یکشنبه) با انجام دو دیدار بسته خواهد شد که در نخستین بازی ولفسبورگ پذیرای بورسیا مونشن‌گلادباخ است و در جدال پایانی هفته اینتراخت فرانکفورت در خانه‌اش به مصاف بورسیا دورتموند می‌رود.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا بایرن مونیخ با ۳۰ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ولفسبورگ و بورسیا مونشن‌گلادباخ به ترتیب با ۲۳ و ۲۰ امتیاز مکان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.