مهاجم تیم فوتبال استقلال با اشاره به نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر گفت: از همه هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم اما از آنها می‌خواهم که در این برهه زمانی تیم را تنها نگذارند.
آرش برهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شکست استقلال مقابل ذوب آهن و نتایج ضعیف استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: قبل از اینکه به سؤال شما پاسخ بدهم ابتدا باید بگویم که قصد مصاحبه نداشتم اما شکست مقابل ذوب‌آهن و ناراحتی هواداران استقلال باعث شد که توضیحاتی را ارائه کنم.

وی با اشاره به شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: این یکی از بدترین شکست‌های تاریخ فوتبالی من بود. ما دو گل از حریف جلو افتادیم اما به دلیل عدم تمرکز بازی به تساوی کشیده شد. این مسئله برای تیم بزرگی مانند استقلال خیلی بد است که نتواند از دو گل زده خود دفاع کند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه در این فصل گل‌های راحتی را دریافت می‌کنیم، تصریح کرد: پس از ۱۲۰ دقیقه بازی پرفشار مقابل ذوب‌آهن شرایط آنقدر سخت بود که قرار نبود من پنالتی بزنم اما به خاطر بچه‌ها و اینکه یک گل زده و پاس گل داده بودم پشت توپ قرار گرفتم، آن هم در شرایطی که قبل از آن چند پنالتی را از دست داده بودیم. در آن لحظه فقط به خاطر مصلحت تیم پشت توپ قرار گرفتم.

برهانی در خصوص اینکه برخی‌ها اعتقاد به جدایی امیر قلعه‌نویی از استقلال دارند به تسنیم گفت: اولاً که باید مصلحت استقلال را در نظر بگیریم و نباید حرفی بزنیم که باعث ایجاد حاشیه در تیم شود. در گذشته نیز تیم استقلال با هدایت ناصر حجازی در نیم‌فصل پنجم بود و تنها کسی که می‌توانست تیم را به شرایط ایده‌آل برساند خود او بود اما چنین فرصتی را به دست نیاورد. حالا هم من نمی‌خواهم از شخص خاصی حمایت کنم اما تنها کسی که می‌تواند در این برهه زمانی به استقلال کمک کند خود قلعه‌نویی است.

وی با بیان اینکه بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال می‌تواند شرایط فعلی را مدیریت کند، خاطر نشان کرد: از هواداران استقلال بابت نتایج هفته‌های اخیر و به خصوص آن دربی تلخ عذرخواهی می‌کنم ولی آنها باید یادشان باشد که استقلال همیشه استقلال است و می‌توانیم در نیم‌فصل دوم با تمرینات بیشتر، تلاش مضاعف و حمایت آنها به صدر جدول برویم. هواداران استقلال بدانند که نقش آنها در این برهه زمانی حساس است و نباید تیم‌شان را تنها بگذارند.

وی در پاسخ به این سؤال که برخی‌ها اعتقاد دارند رفتار امیر قلعه‌نویی با بازیکنان خوب نیست، گفت: همانطور که گفتم قصد مصاحبه نداشتم و دوست ندارم که چنین مسائلی مطرح شود. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که در حال حاضر مصلحت استقلال مهم است و همه باید کمک کنند که تیم از شرایط موجود خارج شود. هنوز یک نیم‌فصل به پایان لیگ باقی مانده و می‌توانیم با کسب نتایج خوب هواداران خود را شاد کنیم. این مسئله زمانی میسر می‌شود که همه از کادر فنی حمایت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.