مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران بدانند ما ناراحتیم و شب‌ها خوابمان نمی‌برد.
حنیف عمران‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست تیم استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: تنها مشکل ما در بازی شب گذشته نداشتن تمرکز بود. ما  دیروز خوب شروع کردیم و انصافا خوب بازی کردیم اما پنالتی ۵۰- ۵۰ است و دیدید که از در نهایت از ضربات پنالتی باختیم.

وی افزود: اگر ما بد بازی می‌کردیم قبول می‌کردم که خیلی‌ها باید انتقاد کنند. شما دیدید در ۱۵ دقیقه آخر ما برد می‌خواستیم که قلعه‌نویی من را به جلو فرستاد اما شانس هم با ما یار نبود.

مدافع تیم استقلال در خصوص انتقاداتی که به امیر قلعه‌نویی وارد شده و خیلی‌ها معتقدند او باید برکنار شود گفت: من روی صحبتم با هواداران استقلال است. اول از اینکه آنها بدانند ما ناراحتیم و شب‌ها خوابمان نمی‌برد. هیچ کس از شکست‌های استقلال خوشحال نیست اما سوال من این است که چطور در هفته اول که ما مرتب می‌بردیم همه به به و چه چه می‌کردند؟ چطور وقتی ۲ بر ۰ در بازی دیروز جلو بودیم همه تیم را تشویق می‌کردند و مربی‌مان را صدا می‌کردند اما همین که عقب افتادیم سرمربی و بازیکنان بد شدند. هوادار استقلال با معرفت است و باز هم باید معرفت خود را نشان دهد نه اینکه با چند نتیجه تیم و سرمربی را زیر سوال ببرند.

مدافع استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: باز هم می‌گویم آنها ناراحت هستند و ما به آنها حق می‌دهیم اما امیر قلعه‌نویی همان کسی است که تیم را به نیمه نهایی آسیا برد. با استقلال کلی قهرمانی به دست آورد و عناوین دیگری کسب کرد. من اهل چاپلوسی نیستم و می‌بینید که فوتبالم را بازی می‌کنم اما قبول کنید که قلعه‌نویی هر جلسه موفق بوده و حالا هم همه در نتایج مقصر هستیم. ما ۴ امتیاز با صدر جدول فاصله داریم نه ۲۰ امتیاز که هواداران این گونه شعار می‌دهند. امیدوارم که آنها سعه صدر داشته باشند و کمی تحمل کنند. اگر دو بازی آینده خود را ببریم تیم روی غلتک می‌افتد. عده ای اعتقاد دارند استقلال مشکل بدنسازی دارد و حتی افشارزاده هم این موضوع را تاکید کرد.

عمران‌زاده در این خصوص گفت: ما اول فصل بهترین بدنسازی را انجام دادیم ولی کجای دنیا دیده‌اید که یک تیم در وسط فصل بدنسازی کند؟ امیر مهرریزی انصافا زحمت می‌کشد و تلاش خود را انجام می‌دهد اما این درست نیست که همه بگوییم بدنساز تیم مقصر است.

به گزارش فارس، عمران‌زاده در ادامه این گفت‌وگو در پاسخ به این سوال که هواداران استقلال و خیلی‌های دیگر اعتقاد دارند ملی‌پوشان برای این تیم خوب بازی نمی‌کنند گفت: من این موضوع را قبول ندارم. بعد از بازگشت ملی‌پوشان از اردوی تیم ملی تیموریان، بیک‌زاده، حیدری و خیلی‌های دیگر تلاش کردند و کلی زحمت کشیدند. شاید مربی یک نظر داشته باشد و هوادار یک نظر دیگر اما من می گویم از تدارکات تیم تا آبدارچی باشگاه در موفقیت سهیم است و در شکست هم همینطور. قرار نیست که ما با باخت‌ها فرار  کنیم و با بردها سرمان را بالا بگیریم و بقیه را در آن سهیم ندانیم. کادر فنی استقلال آدم‌های بزرگی دارد و مطمئن باشید که من به این تیم امیدوار هستم و می‌توانیم در آینده موفق شویم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )