هافبک آلمانی رئال مادرید تأکید کرد از فشردگی بازی‌هایی که در ۱۲ ماه گذشته در آنها درگیر بوده، خسته شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تونی کروس که در جام جهانی ۲۰۱۴ یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی فوتبال آلمان در رسیدن به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها بود پس از اینکه در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی ۲۰۱۴ با قراردادی شش ساله از بایرن مونیخ به رئال مادرید پیوست در فصل جاری تاکنون در ۲۰ بازی از رقابت‌های مختلف برای کهکشانی‌ها به میدان رفته است.

کروس در گفت‌و‌گو با روزنامه «ال‌پایس» اسپانیا گفت: نمی‌توانم تا رسیدن فصل تابستان صبر کنم. امسال در نیم‌فصل دوم فصل ۱۴-۲۰۱۳ برای بایرن مونیخ بازی کردم و پس از آن در تمامی بازی‌های آلمان در جام جهانی به میدان رفتم و حالا در لالیگای اسپانیا و رقابت‌های اروپایی در تمامی بازی‌ها برای رئال مادرید بازی کرده‌ام و تاکنون حتی یک بازی را هم از دست نداده‌ام.

وی افزود: فکر نمی‌کنم در طول دوران حرفه‌ای‌ام تا به این اندازه بازی انجام داده باشم. کم‌کم دارم خسته می‌شوم. در ضمن اوضاع از این هم بدتر خواهد شد، چرا که تعطیلات زمستانی در اسپانیا همانند آلمان نیست. البته حدس می‌زنم در برخی بازی‌های پیش‌رو فرصت استراحت پیدا کنم ولی پس از آن دوباره اوضاع به همین منوال خواهد بود.

این هافبک ۲۴ ساله در فصل جاری تنها در دیدار رئال مادرید مقابل کورنیا در جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل‌ری به میدان نرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.