مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: خروج من از هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال صحت ندارد و همه چیز در انتخاباتی که در مجمع برگزار می‌شود مشخص خواهد شد.
منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره این شایعه که گفته می‌شود قرار است وی را از هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال کنار بگذارند، گفت: زمانی که من به عضویت هیأت رئیسه درآمدم علیرضا رحیمی از مدیرعاملی باشگاه سپاهان رفته بود و به همین دلیل او از هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شد و من به جای او اضافه شدم.

وی ادامه داد: طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال وقتی فردی جایگزین یکی از اعضای هیأت رئیسه می‌شود می‌تواند تا برگزاری مجمع بعدی که انتخابات انجام می‌شود در هیأت رئیسه عضو باشد و بعد از آن برای حضور اعضای هیأت رئیسه انتخابات انجام می‌شود لذا این مسئله یک کار قانونی است.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران اظهار داشت: همه اعضای هیأت رئیسه باید با رأی مجمع انتخاب شوند و وقتی من به جای رحیمی به هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال اضافه شدم تا اولین مجمع در پستم حضور خواهم داشت و بعد از آن انتخابات در مجمع مشخص می‌کند که در هیأت رئیسه باقی خواهم ماند یا نه و با این حساب خروجی از هیأت رئیسه صورت نگرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کاندید حضور در هیأت رئیسه خواهد شد یا نه، افزود: تمایل به انجام این کار نداشتم اما احتمالا کاندید می‌شوم چرا که در این مدت تماس‌های زیادی داشتم و از من خواستند که نامزد حضور در هیأت رئیسه بشوم و به احتمال زیاد تا شنبه یا یکشنبه تصمیم نهایی‌ام را در این باره خواهم گرفت.

قنبرزاده در پایان گفت: مقررات و اساسنامه فدراسیون فوتبال به همه مدیران عامل تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی این اجازه را داده تا کاندید عضویت در هیأت رئیسه شوند و سپس با رأی اعضای مجمع انتخابات صورت می‌گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.